Икономически университет – Варна

ФНИ ще подкрепи международно научно-техническо сътрудничество за осъществяване на преки контакти между учени и колективи от Австрия, България, Словакия, Сърбия, Франция, Черна гора и Чехия

Покана на Европейския институт за иновации и технологии за проектни предложения предвижда до 12 милиона евро финансиране за висшите училища и техните партньори

Никола Иванов, Digital Marketing & E-commerce Manager в мултинационалната компания Pierre Fabre, е втори гост в уъркшоп-семинарa Kaboom's Marketing Jam 2.0!

Тодор Димитров, съсобственик на "Софийска баница", верига от 7 симпатични upmarket пекарни в София е първият специален гост в уъркшоп-семинарa Kaboom's Marketing Jam 2.0!

Начало
02
дек

Ще се проведе присъствено по утвърден график.

Начало
25
ное

Ще се проведе присъствено по утвърден график.

Ще се проведат присъствено по утвърден график.

Начало
22
ное

"Marketing JAM 2.0!" е второто издание на интерактивния уъркшоп-семинар с Емил Симеонов.

Разработването на тази мотивираща и образователна кампанията е част от посланието към младите хора, че именно спортът има силата да изгражда психофизически качества, необходими за развитието на потенциала, да трансформира и да формира лидери.

Надпреварата събра 60 студенти от 16 различни специалности в 9 български университета.