Икономически университет – Варна

Начало
18
фев

Възможностите на дигиталните технологии в днешно време стават все по-актуални. Основният въпрос е как да бъдем информирани и успешни в сфера, която се развива всеки изминал ден. Какви са добрите практики и кои са бъдещите печеливши професии?

Начало
17
фев

Възможностите на дигиталните технологии в днешно време стават все по-актуални. Основният въпрос е как да бъдем информирани и успешни в сфера, която се развива всеки изминал ден. Какви са добрите практики и кои са бъдещите печеливши професии?

Начало
16
фев

Възможностите на дигиталните технологии в днешно време стават все по-актуални. Основният въпрос е как да бъдем информирани и успешни в сфера, която се развива всеки изминал ден. Какви са добрите практики и кои са бъдещите печеливши професии?

Начало
15
фев

Възможностите на дигиталните технологии в днешно време стават все по-актуални. Основният въпрос е как да бъдем информирани и успешни в сфера, която се развива всеки изминал ден. Какви са добрите практики и кои са бъдещите печеливши професии?

Начало
14
фев

Възможностите на дигиталните технологии в днешно време стават все по-актуални. Основният въпрос е как да бъдем информирани и успешни в сфера, която се развива всеки изминал ден. Какви са добрите практики и кои са бъдещите печеливши професии?

Беше подписан и договор за сътрудничество с Дангарския държавен университет

Тя е разработена съвместно от три висши училища по проект "Модернизация на висшето образование за постигане на интердисциплинарно и иновативно обучение в условията на цифрова трансформация"

Кандидати от всички академични дисциплини, с изключение на клинична медицина, ще получат до осем стипендии, за да продължат своето висше образование в САЩ.

Неприсъствен електронно базиран ще бъде учебният процес за всички образователно-квалификационни степени и форми на обучение в ИУ – Варна за срока на извънредната епидемична обстановка

Той се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" 2014 – 2020, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз