Монография |
2024 |
Димитрова, В., Еволюция на договорната сила на търговските предприятия : По примера на търговията с потребителски стоки
Варна : Наука и икономика, 2024, 200. - (Библ. Проф. Цани Калянджиев ; Кн. 99)., ISBN(печатно) 978-954-21-1181-8 / Линк
|
Монография |
2024 |
Димитрова, В., Маркетингови аспекти на конкурентното позициониране в търговията на дребно
Варна : Ико-консулт, 2024, 178 с. - (Библ. PhD защитени докторски дисертации)., ISBN(печатно) 978-954-8235-24-2 / Линк
|
Статия |
2023 |
Димитрова, В., Взаимоотношенията във веригата за доставка в омниканалния ритейлинг
Научни трудове. Университет за национално и световно стопанство, София : Изд. комплекс УНСС, Год. 63, 2023, 1, с. 23-33., ISSN(печатно) 0861-9344, ISSN(онлайн) 2534-8957 / Линк
|
Студия |
2023 |
Dimitrova, V., Labour Productivity Gaps in the Trade Industries in Bulgaria and Some European Countries
Economic Studies [Икономически изследвания], Sofia : Economic Research Institute. Bulgarian Academy of Sciences, 32, 2023, 6, 54-75., ISSN(печатно) 0205-3292 / Scopus / Линк
|
Доклад |
2023 |
Димитрова, В., Предизвикателства пред ритейлинга и дистрибуцията в общество 5.0 [Retail and Wholesale Challenges in Society 5.0]
Търговия 5.0 - дигитализация и/или хуманизация = Commerce 5.0 – Digitalization and/or Humanization : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 70 г. от създаването на кат. "Икономика и управление на търговията и услугите" (1953-2023 г.) и 75 г. от началото на обучението в специалност „Икономика и търговия“ (1948-2023 г.), 13 ноември 2023 г., Варна : Наука и икономика, 2023, 64-71., ISBN(онлайн) 978-954-21-1160-3 / Линк
|
Доклад |
2022 |
Димитрова, В., Трансформации в ритейл маркетинга и междуфункционална интеграция
Ремаркетинг на реалността : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022 = Remarketing the Reality : Conference Proceedings : International Scientific Conference devoted to the 25th Anniversary of the Estabilishment of the Marketing Department at University of Economics - Varna, Bulgaria, June 17 2022, Варна : Наука и икономика, 2022, 624-632., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Статия |
2022 |
Dimitrova, V., The Inflation Expectation and Consumer Perceived Risk - Retail Management Challenges
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 11, 2022, 2, 124-132., ISSN(печатно) 1314-7390, ISSN(онлайн) 2603-4085 / Линк
|
Монография |
2022 |
Димитрова, В., Бранд имидж в ритейлинга
Варна : Стено, 2022, 112., ISBN(печатно) 978-619-241-219-7
|
Монография |
2021 |
Димитрова, В., Желязкова, Д., Стоянов, М., Петева, В., Гроздева, Д., Граматикова, Е., Кънева, М., Душкова, М., Христова, Ю., Влияние на дигитализацията на търговията върху икономическото развитие на България и регионите
Варна : Наука и икономика, 2021, 254. - (Библ. Цани Калянджиев ; Кн. 70)., ISBN(печатно) 978-954-21-1072-9
|
Доклад |
2021 |
Димитрова, В., Конвергенция между омниканалния ритейлинг, маркетинг и логистика
Търговията - научно знание и бизнес реалност : Кръгла маса с международно участие, 8 октомври 2021 г., СА "Д. А. Ценов" - Свищов : Сборник доклади, Свищов : Акад. изд. Ценов, 2021, 385-392.
|