Доклад |
2023 |
Петева, В., Омниканалният маркетинг - реалности и предизвикателства
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг", при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 641-649., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Статия |
2022 |
Peteva, V., Consumer Experience and its Rethinking in the Digital World
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 11, 2022, 2, 149-160., ISSN(печатно) 1314-7390, ISSN(онлайн) 2603-4085 / Линк
|
Монография |
2021 |
Димитрова, В., Желязкова, Д., Стоянов, М., Петева, В., Гроздева, Д., Граматикова, Е., Кънева, М., Душкова, М., Христова, Ю., Влияние на дигитализацията на търговията върху икономическото развитие на България и регионите
Варна : Наука и икономика, 2021, 254. - (Библ. Цани Калянджиев ; Кн. 70)., ISBN(печатно) 978-954-21-1072-9
|
Доклад |
2021 |
Петева, В., Съвременните потребители, потребителският активизъм и гражданското общество
Търговията - научно знание и бизнес реалност : Кръгла маса, 8 октомври 2021 г., СА "Д. А. Ценов" - Свищов, Свищов : Акад. изд. Ценов, 2021, 520-527.
|
Статия |
2021 |
Peteva, V., Dushkova, M., Organizations for Consumer Protection and Their Growing Role in Modern Conditions
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 10, 2021, 2, 136-147.
|
Статия |
2021 |
Peteva, V., Transformations of the Marketing Mix in Conditions of the New Digital Reality
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 10, 2021, 3, 145-156.
|
Статия |
2020 |
Peteva, V., Modern Consumers and the Decision-Making Process in the Context of Digitalization
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 9, 2020, 2, 32 - 42.
|
Статия |
2020 |
Петева, В., Ефектът "Коронавирус" върху потребителското поведение – митове и реалности
Инфраструктура и комуникации : Научно списание на факултет "Икономика на инфраструктурата" - УНСС [Търговията в съвременния свят – тенденции и добри практики, 20 ноември 2020], София : Изд. комплекс УНСС, Год. 9, 2020, 15, ноември, 90-93.
|
Доклад |
2020 |
Петева, В., Душкова, М., Дигитализацията и предизвикателствата пред обучението по икономика и търговия
Икономическа наука, образование и реална икономика: развитие и взаимодействия в дигиталната епоха: Сборник с доклади от Юбилейната международна научна конференция в чест на 100-год. от основаването на ИУ - Варна : Т. 4., Варна : Наука и икономика, 4, 2020, 460 - 471.
|
Доклад |
2020 |
Петева, В., Потребителското поведение в непредвидимото бъдеще – диалектика и предизвикателства
Икономическа наука, образование и реална икономика: Развитие и взаимодействия в дигиталната епоха: Юбилейна международна научна конференция, Варна: Наука и икономика, Том трети, 2020, 198 – 210.
|