Доклад |
2023 |
Петева, В., Потребителското изживяване и новите технологии в ритейлинга
Търговия 5.0 - дигитализация и/или хуманизация : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 70 г. от създаването на кат. "Икономика и управление на търговията и услугите" (1953-2023 г.) и 75 г. от началото на обучението в специалност „Икономика и търговия“ (1948-2023 г.), 13 ноември 2023 г., Варна : Наука и икономика, 2023, 280-287., ISBN(онлайн) 978-954-21-1160-3 / Линк
|
Статия |
2023 |
Peteva, V., The Personalization in Modern Retailing
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 12, 2023, 3, 66-71., ISSN(печатно) 1314-7390, ISSN(онлайн) 2603-4085 / DOI 10.56065/IJUSV-ESS/2023.12.3.62 / Линк
|
Доклад |
2023 |
Петева, В., Душкова, М., Хуманизация и дигитализация – неизбежното предизвикателство в обучението на студенти по икономика и търговия
Търговия 5.0 - дигитализация и/или хуманизация : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 70 г. от създаването на кат. "Икономика и управление на търговията и услугите" (1953-2023 г.) и 75 г. от началото на обучението в специалност „Икономика и търговия“ (1948-2023 г.), 13 ноември 2023 г., Варна : Наука и икономика, 2023, 370-377., ISBN(онлайн) 978-954-21-1160-3 / Линк
|
Доклад |
2023 |
Петева, В., Омниканалният маркетинг - реалности и предизвикателства
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг", при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 641-649., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Статия |
2022 |
Peteva, V., Consumer Experience and its Rethinking in the Digital World
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 11, 2022, 2, 149-160., ISSN(печатно) 1314-7390, ISSN(онлайн) 2603-4085 / Линк
|
Доклад |
2021 |
Петева, В., Съвременните потребители, потребителският активизъм и гражданското общество
Търговията - научно знание и бизнес реалност : Кръгла маса, 8 октомври 2021 г., СА "Д. А. Ценов" - Свищов, Свищов : Акад. изд. Ценов, 2021, 520-527.
|
Статия |
2021 |
Peteva, V., Dushkova, M., Organizations for Consumer Protection and Their Growing Role in Modern Conditions
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 10, 2021, 2, 136-147.
|
Монография |
2021 |
Димитрова, В., Желязкова, Д., Стоянов, М., Петева, В., Гроздева, Д., Граматикова, Е., Кънева, М., Душкова, М., Христова, Ю., Влияние на дигитализацията на търговията върху икономическото развитие на България и регионите
Варна : Наука и икономика, 2021, 254. - (Библ. Цани Калянджиев ; Кн. 70)., ISBN(печатно) 978-954-21-1072-9
|
Статия |
2021 |
Peteva, V., Transformations of the Marketing Mix in Conditions of the New Digital Reality
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 10, 2021, 3, 145-156.
|
Доклад |
2020 |
Петева, В., Потребителското поведение в непредвидимото бъдеще – диалектика и предизвикателства
Икономическа наука, образование и реална икономика: Развитие и взаимодействия в дигиталната епоха: Юбилейна международна научна конференция, Варна: Наука и икономика, Том трети, 2020, 198 – 210.
|