ОКС: Магистър
Форма на обучение:
Брой семестри: 2
Професионална квалификация: Икономика
Професионално направление: Икономика
Начална година: 2022
Магистърската специалност “Корпоративен маркетинг” предлага съвременно обучение по дисциплини с практико-приложна ориентация. Задочната форма привлича студенти с интереси и опит в сферата на маркетинга в компании от различни сектори.
Завършилите специалност “Корпоративен маркетинг” се реализират в следните основни направления: функционални специалисти в маркетинговия мениджмънт на компаниите; изследователи и аналитични специалисти по маркетингови изследвания, диагностика и продажби; ръководни специалисти на компании, маркетингови дирекции и отдели; експерти по корпоративни маркетингови проблеми, решения и проекти.
Учебният план на магистърската програма “Корпоративен маркетинг” е разработен в съответствие с изискванията на световните и европейски стандарти и опит в подготовката на магистри по корпоративен маркетинг, за задоволяване на потребностите от тях на средно и висше равнище на мениджмънт за националната икономика.
Целта на обучението по специалността е да осигури системни знания и интегрирани практически умения в следните професионални области:
II. Организация на обучението по специалността
Теоретичните знания, практически умения и компетенции, придобивани при обучение в двата модула, се осигуряват чрез ефективни съвременни форми на обучение като: практически изследвания, разрешаване на казуси на реални задания на компании, разработване на курсови проекти и др.
Обучението по специалността се реализира за специалисти и неспециалисти по маркетинг.
Обучението по магистърска специалност “Корпоративен маркетинг” завършва със защита на дипломна работа или комплексен държавен изпит.
Завършилите пълния курс на обучение получават ОКС “магистър”, по професионално направление “Икономика”, специалност “Корпоративен маркетинг” в съответствие с националния класификатор на областите на висше образование и професионални направления и в съответствие с държавните изисквания за придобиване на висше образование на ОКС “магистър”.
ІII. Възможности за реализация
Завършилите ОКС “магистър“ спец.“Корпоративен маркетинг” се реализират в следните главни направления:
Завършилите студенти могат да се реализират приоритетно в следните професии и длъжности:
IV. Компетентности, които ще бъдат придобити от студентите при обучение в специалността
Съгласно Националната квалификационна рамка, студентите придобиват следните компетентности:
Самостоятелност и отговорност:
Компетентности за учене:
Комуникативни и социални компетентности:
Професионални компетентности:
Изучавани дисциплини | Семестър | Кредити | Форма на контрол | Студентска заетост | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
общо | извънаудиторна | аудиторна | ||||||||||
Специализиращи | ||||||||||||
Дистрибуционни практики и решения | 9 | 8 | Изпит | 240 | 228 | 12 | ||||||
Управление на взаимоотношенията с клиенти | 9 | 8 | Изпит | 240 | 228 | 12 | ||||||
Корпоративни маркетингови стратегии | 9 | 8 | Изпит | 240 | 228 | 12 | ||||||
Маркетингова диагностка и одит | 9 | 8 | Изпит | 240 | 234 | 6 | ||||||
Магистърски семинар | 10 | 6 | Текуща оценка | 180 | 168 | 12 | ||||||
Иновативен маркетинг | 10 | 8 | Текуща оценка | 240 | 228 | 12 | ||||||
Корпоративни комуникации и връзки с обществеността | 10 | 8 | Изпит | 240 | 228 | 12 | ||||||
Избираеми дисциплини (1) | 10 | 6 | Текуща оценка | 180 | 174 | 6 | ||||||
Общо за Специализиращи | 60 | 1800 | 1716 | 84 | ||||||||
Дипломиране | ||||||||||||
Избираеми дисциплини (1)
|
10 | 15 | Изпит | 450 | 450 | 0 | ||||||
Общо за Дипломиране | 15 | 450 | 450 | 0 | ||||||||
Общо за целия курс на обучение | 75 | 2250 | 2166 | 84 |