Понеделник, кабинет 1-234: 10:30-12:30
Сряда, кабинет 1-234: 10:30-11:30
Четвъртък, Линк към стая: https://meet.google.com/ith-ownv-rnx, 10:30-11:30
28 окт 2024, кабинет 1-234: 10:30-12:30
25 ное 2024, кабинет 1-234: 10:30-12:30
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Спецсеминар | Курс 4, ИБП (Редовно обучение) |
Магистърски семинар | Курс 5, КБУ (Дистанционно обучение) |
Магистърски семинар | Курс 5, КБУ-СНУ (Дистанционно обучение) |
Магистърски семинар | Курс 6, КБУ-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Управление на конкурентоспособността и растежа | Курс 5, КБУ (Дистанционно обучение) |
Управление на конкурентоспособността и растежа | Курс 5, КБУ-СНУ (Дистанционно обучение) |
Управление на конкурентоспособността и растежа | Курс 6, КБУ-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Фирмена култура | Курс 3, ИБП (Дистанционно обучение) |
Икономически анализ на предприятието | Курс 4, ИБП (Редовно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Вторник | |||||||
11:15 | 13:00 | 2-312 | Л | Икономически анализ на предприятието | 14 | ||
Петък | |||||||
09:15 | 11:00 | 2-222 | Л | Спецсеминар | 1 | 14 | |
09:15 | 11:00 | 2-222 | У | Спецсеминар | 2 | 14 | |
2024-09-25 (Сряда) | |||||||
13:30 | 16:00 | Е-7 | Л | Фирмена култура | 42 | ||
2024-09-26 (Четвъртък) | |||||||
10:15 | 13:00 | Е-2-1 | Л | Фирмена култура | 42 | ||
2024-09-30 (Понеделник) | |||||||
10:15 | 13:00 | Е-19 | У | Фирмена култура | 42 | ||
2024-10-03 (Четвъртък) | |||||||
10:15 | 13:00 | Е-7 | У | Фирмена култура | 42 | ||
2024-10-16 (Сряда) | |||||||
10:15 | 13:00 | Е-5 | Л | Управление на конкурентоспособността и растежа | 19, 20, 55 | ||
2024-10-17 (Четвъртък) | |||||||
08:15 | 11:00 | Е-5 | Л | Магистърски семинар | 19, 20, 55 | ||
2024-10-18 (Петък) | |||||||
13:30 | 16:00 | Е-2-7 | Л | Управление на конкурентоспособността и растежа | 19, 20, 55 |
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Статия | 2024 |
Minkov, I., Significance of the Online Publicized Corporate Culture of Industrial Enterprises in Bulgaria (Beer Manufacturers)
Economic Alternatives, Sofia : UNWE Publishing Complex, 30, 2024, 3, 490-507., ISSN(печатно) 1312-7462, ISSN(онлайн) 2367-9409 / DOI 10.37075/EA.2024.3.02 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Минков, И., Равнище и съдържателни характеристики на опубличената в интернет фирмена култура на големите производители на пиво в България [Level and Content Characteristics of the Online Publicized Corporate Culture of the Large Beer Manufacturers in Bulgaria]
Индустриалният бизнес - перспективи и възможности = Industrial Business - Perspectives & Opportunities : Сборник с доклади : Kръгла маса : По повод 75 - год. от създаването на спец."Индустриален бизнес и предприемачество" и 70 - год. от създаването на катедра "Индустриален бизнес и логистика" в ИУ - Варна, 27 октомври 2023 г., Варна : Наука и икономика, 2023, 63-67., ISBN(онлайн) 978-954-21-1164-1 / Линк
|
Монография | 2023 |
Минков, И., Проблеми на фирмената култура в българската индустрия
Варна : Ико-консулт, 2023, 188. - (Библ. PhD защитени докторски дисертации)., ISBN(печатно) 978-954-8235-21-1
|
Студия | 2023 | Minkov, I., Zlateva, D., Primary Elements of the Publicized Organizational Culture of Higher Education Institutions in Bulgaria |
Доклад | 2023 |
Минков, И., Роля на опубличената в интернет фирмена култура за големите производители на пиво в България [Role of the Online Publicized Corporate Culture for the Large Beer Manufacturers in Bulgaria]
Индустриалният бизнес - перспективи и възможности = Industrial Business - Perspectives & Opportunities : Сборник с доклади : Kръгла маса : По повод 75 - год. от създаването на спец."Индустриален бизнес и предприемачество" и 70 - год. от създаването на катедра "Индустриален бизнес и логистика" в ИУ - Варна, 27 октомври 2023 г., Варна : Наука и икономика, 2023, 35-39., ISBN(онлайн) 978-954-21-1164-1 / Линк
|
Статия | 2023 |
Minkov, I., Ivanov, Y., Impact of the Publicization of Corporate Culture on the Internet on the Financial and Economic Indicators of Courier Companies in Bulgaria
Стратегии на образователната и научната политика = Strategies for Policcy in Science and Education : Научно списание, София : Аз-буки, 31, 2023, 6s, 94-102., ISSN(печатно) 1310-0270 , ISSN(онлайн) 1314-8575 / DOI 10.53656/str2023-6s-8-imp / Линк
|
Доклад | 2022 |
Минков, И., Проявления на опубличената в интернет фирмена култура на строителните фирми в област Варна
Строително предприемачество и недвижима собственост : Сборник с доклади от 37-ма международна научно-практическа конференция - ноември 2022 г., Варна : Наука и икономика, 2022, 97-104., ISBN(онлайн) 2683-0280 / Линк
|
Студия | 2022 |
Минков, И., Златева, Д., Опубличена организационна култура на висшите училища в България - значимост и проявления
Годишник. Икономически университет - Варна, Варна : Наука и икономика, 92, 2022, 73-114., ISSN(печатно) 0861-6752 / Линк
|
Статия | 2022 |
Минков, И., Елементи на опубличената фирмена култура на бизнес организациите
Управление и устойчиво развитие. Сер. Общество. Човек. Природа = Management and Sustainable Development. Ser. Society. Man. Nature, София : ЛТУ, 92, 2022, 1, 33-37., ISSN(печатно) 1311-4506 / Линк
|
Статия | 2022 |
Минков, И., Характеристики на опубличената в интернет фирмена култура в съвременната бизнес среда
Човешки ресурси & технологии = HR & Technologies, Варна: Сдружение "Креативно пространство", 2022, 1, 18-29.
|