Сряда, кабинет 527: 15:15-16:15
Понеделник, Линк към стая: https://meet.google.com/qsh-scyw-ngg, 15:15-16:15
16 окт 2024, кабинет https://meet.google.com/wed-estf-qos : 15:30-17:30
16 окт 2024, кабинет 1-527: 15:30-17:30
27 ное 2024, кабинет https://meet.google.com/wed-estf-qos : 15:30-17:30
27 ное 2024, кабинет 1-527: 15:30-17:30
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Маркетингови проучвания в индустрията | Курс 3, ИБП (Редовно обучение) |
Маркетингови проучвания в индустрията * | Курс 3, ИБП (Дистанционно обучение) |
Потребителско поведение | Курс 3, ИБП (Редовно обучение) |
Интегрирани маркетингови комуникации | Курс 3, ИБП (Дистанционно обучение) |
Бранд мениджмънт и реклама | Курс 4, ИБП (Дистанционно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Понеделник | |||||||
11:15 | 13:00 | 2-217 | Л | Потребителско поведение | 14 | ||
13:30 | 15:00 | 2-217 | У | Маркетингови проучвания в индустрията | 14 | ||
Сряда | |||||||
13:30 | 15:00 | 2-220 | Л | Маркетингови проучвания в индустрията | 14 | ||
2025-02-04 (Вторник) | |||||||
11:15 | 13:00 | Е-8 | Л | Интегрирани маркетингови комуникации | 42 | ||
2025-02-05 (Сряда) | |||||||
15:15 | 17:00 | Е-16 | Л | Интегрирани маркетингови комуникации | 42 | ||
2025-02-06 (Четвъртък) | |||||||
08:15 | 11:00 | Е-20 | Л | Бранд мениджмънт и реклама | 42 | ||
11:15 | 13:00 | Е-8 | Л | Интегрирани маркетингови комуникации | 42 | ||
2025-02-07 (Петък) | |||||||
10:15 | 13:00 | Е-12 | Л | Бранд мениджмънт и реклама | 42 | ||
2025-02-10 (Понеделник) | |||||||
13:30 | 16:00 | Е-15 | Л | Бранд мениджмънт и реклама | 42 |
Специалност | Дисциплина | Курс | Група | Зала | Дата | Час |
---|---|---|---|---|---|---|
Индустриален бизнес и предприемачество | Маркетингови проучвания в индустрията | 3 | 42 | eLearn | 18.01.2025 | 12:00 - 14:00 |
Индустриален бизнес и предприемачество | Потребителско поведение | 3 | 14 | 1-305 | 22.01.2025 | 12:00 - 14:00 |
Индустриален бизнес и предприемачество | Маркетингови проучвания в индустрията | 3 | 14 | 1-303 | 28.01.2025 | 12:00 - 14:00 |
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Доклад | 2023 |
Хадживеличков, С., Динамика на потребителската чувствителност към цената на органичните храни в условията на повишена инфлация [Dynamics of Consumer Price Sensitivity to Organic Food in the Context of Increased Inflation]
Индустриалният бизнес - перспективи и възможности = Industrial Business - Perspectives & Opportunities : Сборник с доклади : Kръгла маса : По повод 75 - год. от създаването на спец."Индустриален бизнес и предприемачество" и 70 - год. от създаването на катедра "Индустриален бизнес и логистика" в ИУ - Варна, 27 октомври 2023 г., Варна : Наука и икономика, 2023, 129-136., ISSN(онлайн) 978-954-21-1164-1 / Линк
|
Доклад | 2016 |
Hadjivelichkov, S., Formenko, A., Formation of organizational mechanism of personnel’s segmentation in the enterprise
Материалы II международной научно-практической конференции „Экономика и финансы: теория и практика“, Международное научно-практическое издание „Современные фундаментальные и прикладные исследования/International scientific periodical “Modern fundamental and applied researches”, Изд. Лугаского государственного университета имени Владимира Даля, ЛГУ, 2016, 11-15.
|
Доклад | 2015 |
Хадживеличков, С., Дерменджиева, М., Перспективи пред българските производители на плодове на пазарите в Далечния Изток
Агробизнсът и селските райони-настояще и бъдещо развитие, сб.доклади, Юбилейна научно-практическа конференция с международно участие, Варна: Гея-принт, 2015, 197-205.
|
Доклад | 2013 |
Хадживеличков, С., Николаева, М., Потребителски нагласи към органичните храни в България
// Перспективи пред индустриалния бизнес : Междунар. науч. конф. : Посветена на 60 год. юбилей на кат. Икономика и управление на индустрията : Сб. докл., 6 - 7 дек. 2013 / Орг. к-т Илиан Минков и др. ; Ред. кол. Тодор Ненов и др. - Варна : Ико-консулт, 2013, с. 84 - 88.
|
Учебник | 2013 |
Хадживеличков, С., Дерменджиева, М., Корпоративни маркетингови стратегии
Електронен учебник за дистанционно обучение, Варна: Наука и икономика, 2013, 222 с.
|
Други | 2012 |
Хадживеличков, С., Формиране на потребителски възприятия за качество чрез уебсайтовете на индустриалните фирми в България
- Варна, 2012. - 214 с.
|
Статия | 2011 |
Хадживеличков, С., Теоретичен модел за управление на възприеманото продуктово качество
Изв. Сп. Икон. унив. - Варна , 2011, № 1, с. 124 - 137.
|
Доклад | 2006 |
Димова, Е., Хадживеличков, С., Блоговете като средство за маркетингова комуникация
Съвременни управленски практики IV, сб.доклади, Център по икономически и управленски науки, БСУ, 2, 2006, 64-71.
|
Статия | 2005 |
Димова, Е., Хадживеличков, С., Интерактивността на медиираната маркетингова комуникация - концепции и определения
сп. Известия, ИУ-Варна, 2005, 2, 100-109.
|
Доклад | 2004 |
Димова, Е., Хадживеличков, С., Българските портални сайтове като рекламна платформа
Развитие на индустриалния сектор и усъвършенстване на подготовката на специалисти с висше образование в Р.България, сб.доклади от научна конференция, посветена на 50 г. от създаването на катедра "Икономика и управление на индустрията", ИУ-Варна, 2004, 141-153.
|