Петък, кабинет 314B: 13:00-15:00
Сряда, кабинет 314В: 11:00-12:00
Петък, Линк към стая: https://meet.google.com/acw-rjen-gxd, 15:00-16:00
23 окт 2023, кабинет зала 55: 11:00-12:00
27 ное 2023, кабинет зала 56: 11:00-12:00
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Маркетинг | Курс 2, БМ-АЕ (Редовно обучение) |
Маркетинг | Курс 2, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Управление на взаимоотношенията с клиенти * | Курс 5, БК-СНУ (Дистанционно обучение) |
Управление на взаимоотношенията с клиенти * | Курс 5, УПМ (Дистанционно обучение) |
Управление на взаимоотношенията с клиенти * | Курс 5, УПМ-СНУ (Дистанционно обучение) |
Управление на взаимоотношенията с клиенти * | Курс 6, БК-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Управление на взаимоотношенията с клиенти * | Курс 6, УПМ-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Управление на взаимоотношенията с клиенти * | Курс 6, БК-СПН (Дистанционно обучение) |
Дипломантски семинар | Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Международен маркетингов мениджмънт | Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Бранд комуникации * | Курс 5, МБрМ (Дистанционно обучение) |
Бранд комуникации * | Курс 5, МБрМ-СНУ (Дистанционно обучение) |
Бранд комуникации * | Курс 6, МБрМ-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Изследователски методи | Курс 6, МБМ-Англ.Ез (Редовно обучение) |
Маркетинг на взаимоотношенията * | Курс 5, МБрМ (Дистанционно обучение) |
Маркетинг на взаимоотношенията * | Курс 5, МБрМ-СНУ (Дистанционно обучение) |
Маркетинг на взаимоотношенията * | Курс 6, МБрМ-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Понеделник | |||||||
16:15 | 19:00 | H-209 | Л | Изследователски методи | 38 | ||
Сряда | |||||||
15:15 | 17:00 | 223 | Л | Международен маркетингов мениджмънт | 27 | ||
Петък | |||||||
08:15 | 11:00 | 127В | Л | Маркетинг | 25, 26 | ||
11:15 | 13:00 | 127В | Л | Дипломантски семинар | 1 | 27 |
Специалност | Дисциплина | Курс | Група | Зала | Дата | Час |
---|---|---|---|---|---|---|
Международен бизнес и мениджмънт (с преподаване на английски език)-ДНДО | Изследователски методи | 6 | 38 | 1-56 | 10.01.2024 | 15:00 - 16:00 |
Маркетинг и бранд мениджмънт | Бранд комуникации | 5 | 38 | тест център онлайн | 13.01.2024 | 10:00 - 12:00 |
Маркетинг и бранд мениджмънт - СНУ | Бранд комуникации | 5 | 39 | тест център онлайн | 13.01.2024 | 10:00 - 12:00 |
Маркетинг и бранд мениджмънт - ДНДО | Бранд комуникации | 6 | 57 | тест център онлайн | 13.01.2024 | 11:00 - 13:00 |
Международен бизнес (с преподаване на английски език) | Международен маркетингов мениджмънт | 4 | 27 | 1-56 | 18.01.2024 | 08:00 - 09:00 |
Бизнес и мениджмънт (с преподаване на английски език) | Маркетинг | 2 | 25 | 1-56 | 26.01.2024 | 13:00 - 14:00 |
Международен бизнес (с преподаване на английски език) | Маркетинг | 2 | 26 | 1-56 | 26.01.2024 | 12:00 - 13:00 |
Бизнес консултиране - СНУ | Управление на взаимоотношенията с клиенти | 5 | 33 | тест център онлайн | 26.01.2024 | 12:00 - 14:00 |
Управление на продажбите и мърчандайзинг | Управление на взаимоотношенията с клиенти | 5 | 34 | тест център онлайн | 26.01.2024 | 12:00 - 14:00 |
Управление на продажбите и мърчандайзинг - СНУ | Управление на взаимоотношенията с клиенти | 5 | 35 | тест център онлайн | 26.01.2024 | 12:00 - 14:00 |
Бизнес консултиране - ДНДО | Управление на взаимоотношенията с клиенти | 6 | 54 | тест център онлайн | 26.01.2024 | 12:00 - 14:00 |
Управление на продажбите и мърчандайзинг - ДНДО | Управление на взаимоотношенията с клиенти | 6 | 55 | тест център онлайн | 26.01.2024 | 12:00 - 14:00 |
Бизнес консултиране - СПН | Управление на взаимоотношенията с клиенти | 6 | 63 | тест център онлайн | 26.01.2024 | 12:00 - 14:00 |
Маркетинг и бранд мениджмънт | Маркетинг на взаимоотношенията | 5 | 38 | тест център онлайн | 26.01.2024 | 14:00 - 16:00 |
Маркетинг и бранд мениджмънт - СНУ | Маркетинг на взаимоотношенията | 5 | 39 | тест център онлайн | 26.01.2024 | 14:00 - 16:00 |
Маркетинг и бранд мениджмънт - ДНДО | Маркетинг на взаимоотношенията | 6 | 57 | тест център онлайн | 26.01.2024 | 14:00 - 16:00 |
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Минчев, А., Методически насоки за изследване на интернационализацията на български винопроизводители към Азия
Ремаркетинг на реалността : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022 = Remarketing the Reality : Conference Proceedings : International Scientific Conference devoted to the 25th Anniversary of the Estabilishment of the Marketing Department at University of Economics - Varna, Bulgaria, June 17 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 241-250., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Русева, Р., Жечев, В., Изграждане на бранд идентичност във висшето образование в условия на икономически и демографски промени
МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ МАРКЕТИНГ И СТРАТЕГИЧЕСКО ПЛАНИРАНЕ В ДИГИТАЛНИЯ СВЯТ, УНИВЕРСИТЕТ ЗА НАЦИОНАЛНО И СВЕТОВНО СТОПАНСТВО, ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС – УНСС, 1, 2023, -, 161-172., ISBN(онлайн) 978-619-232-725-5 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Ролята на онлайн отзивите като фактор за развиване на стойността на бранда
Управление в непредсказуема бизнес среда: Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София, Химикотехнологичен и металургичен университет - София, Катедра Икономика и стопанско управление, 1, 2023, -, 100-107., ISBN(онлайн) 978-954-465 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Христова, А., Нагласите при онлайн покупка на дамски обувки в България
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София : Химикотехнологичен и металургичен университет - София, 2023, 108-121., ISBN(онлайн) 978-954-465 / Линк
|
Доклад | 2022 |
Zhechev, V., Hristova, A., Riha, D., Methodology for studying shifting customer engagement behavior on Instagram
The 16th International Days of Statistics and Economics, September 8-10, 2022, Prague : Conference Proceedings, Prague : Prague University of Economics and Business, 2022, 587-597., ISBN(онлайн) 978-80-87990-29-2 / Линк
|
Студия | 2022 |
Станимиров, Е., Жечев, В., Иванов, С., Георгиева, М., Ниязиева, С., Насоки за измерване на щастието при онлайн обучение
Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят : Международна научна конференция, 26 ноември 2021, УНСС, София : Изд. комплекс УНСС, 2022, 415-457., ISSN(печатно) 2815-3812, ISSN(онлайн) 2815-3820 / Линк
|
Доклад | 2021 |
Zhechev, V., Nacheva, R., Říha, D., Corporate Social Responsibility Perspectives in European Higher Education
Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 21st International Joint Conference, 20 - 21 May 2021, Phraga : Proceedings, Bratislava : University of Economics in Bratislava, 2021, 284-296., ISSN(онлайн) 2453-6113, ISBN(онлайн) 978-80-225-4816-8 / DOI 10.18267/pr.2021.krn.4816.24 / Линк
|
Доклад | 2021 |
Жечев, В., Бранд позициониране: проявления, измервания, предизвикателства
Маркетинг в действие : Доклади от първа научно-приложна конференция, 11.10.2019, София, НБУ, София : Аскони Издат, 2021, 75-85.., ISBN(печатно) 978-954-383-138-8
|
Студия | 2020 |
Niyazieva, S., Zhechev, V., Could Happiness Be an Assessment Tool in Sustainable Tourism Management?
Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR) : An International Journal of Akdeniz University Tourism Faculty, Antalya, Turkey : Akdeniz University Publ. House, 8, 2020, 2, 338 - 370. / DOI 10.30519/ahtr.749680 / Web of Science
|
Доклад | 2020 |
Скоробогатых, И., Жечев, В., Развитие парковочного пространства в Москве в условиях цифровизации услуг
Совместное создание ценности в вузе в цифровую эпоху: развитие предметных областей: роли преподавателей и обучающихся: VIII Плехановский форум преподавателей : Всероссийская конференция, 12 дек. 2019, Москва : РЭУ им. Г. В. Плеханова, 2020, 102 - 108.
|