Икономически университет – Варна

доц. д-р Владимир Жечев

доц. д-р Владимир Жечев

доц. д-р Владимир Жечев

314В

vladimir.zhechev@ue-varna.bg

Автобиография

Приемно време

Вторник, кабинет 314B: 11:00-12:00

Консултации на място

Четвъртък, кабинет 314В: 10:00-11:00

Онлайн консултации

Понеделник, Линк към стая: https://meet.google.com/acw-rjen-gxd, 12:15-13:15

Дати за неположени изпити

23 окт 2024, кабинет зала 55: 12:00-13:00

06 ное 2024, кабинет зала 55: 12:00-13:00

Дисциплина Курс и Специалност
Маркетинг Курс 2, БМ-АЕ (Редовно обучение)
Маркетинг Курс 2, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение)
Управление на взаимоотношенията с клиенти * Курс 5, УПМ (Дистанционно обучение)
Управление на взаимоотношенията с клиенти * Курс 5, УПМ-СНУ (Дистанционно обучение)
Управление на взаимоотношенията с клиенти * Курс 6, УПМ-ДНДО (Дистанционно обучение)
Международен маркетингов мениджмънт Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение)
Бранд комуникации * Курс 5, МБрМ (Дистанционно обучение)
Бранд комуникации * Курс 5, МБрМ-СНУ (Дистанционно обучение)
Бранд комуникации * Курс 6, МБрМ-ДНДО (Дистанционно обучение)
Изследователски методи Курс 6, МБМ-Англ.Ез (Редовно обучение)
Маркетинг на взаимоотношенията * Курс 5, МБрМ (Дистанционно обучение)
Маркетинг на взаимоотношенията * Курс 5, МБрМ-СНУ (Дистанционно обучение)
Маркетинг на взаимоотношенията * Курс 6, МБрМ-ДНДО (Дистанционно обучение)
Начало Край Зала Л/У Дисциплина Седмица Група
Понеделник
13:30 16:00 434 Л Маркетинг 26, 27
Четвъртък
11:15 13:00 127Г Л Международен маркетингов мениджмънт 26
Петък
10:15 13:00 322 Л Изследователски методи 40
Специалност Дисциплина Курс Група Зала Дата Час
Маркетинг и бранд мениджмънт Бранд комуникации 5 28 тест център онлайн 11.01.2025 14:00 - 16:00
Маркетинг и бранд мениджмънт - СНУ Бранд комуникации 5 29 тест център онлайн 11.01.2025 12:00 - 14:00
Маркетинг и бранд мениджмънт - ДНДО Бранд комуникации 6 61 тест център онлайн 11.01.2025 14:00 - 16:00
Управление на продажбите и мърчандайзинг Управление на взаимоотношенията с клиенти 5 24 тест център онлайн 17.01.2025 14:00 - 16:00
Управление на продажбите и мърчандайзинг - СНУ Управление на взаимоотношенията с клиенти 5 25 тест център онлайн 17.01.2025 14:00 - 16:00
Управление на продажбите и мърчандайзинг - ДНДО Управление на взаимоотношенията с клиенти 6 59 тест център онлайн 17.01.2025 14:00 - 16:00
Международен бизнес (с преподаване на английски език) Международен маркетингов мениджмънт 4 26 1-55 20.01.2025 11:00 - 12:00
Бизнес и мениджмънт (с преподаване на английски език) Маркетинг 2 26 1-56 21.01.2025 12:00 - 13:00
Международен бизнес (с преподаване на английски език) Маркетинг 2 27 1-55 21.01.2025 13:00 - 14:00
Маркетинг и бранд мениджмънт Маркетинг на взаимоотношенията 5 28 тест център онлайн 25.01.2025 10:00 - 12:00
Маркетинг и бранд мениджмънт - СНУ Маркетинг на взаимоотношенията 5 29 тест център онлайн 25.01.2025 12:00 - 14:00
Маркетинг и бранд мениджмънт - ДНДО Маркетинг на взаимоотношенията 6 61 тест център онлайн 25.01.2025 10:00 - 12:00
Международен бизнес и мениджмънт (с преподаване на английски език)-ДНДО Изследователски методи 6 40 1-58 27.01.2025 11:00 - 12:00
Дата Час Зала Бележки
Дата Час Зала Бележки
Вид Година Публикация
Статия 2024
Business & Management Compass, Varna : Science and Economic Publ. House, 68, 2024, 1, 54-65., ISSN(онлайн) 3033-0106 / Линк
Студия 2024
Central European Business Review, Prague : Prague University of Economics and Business, 13, 2024, 2, 1-25., ISSN(печатно) 1805-4854, ISSN(онлайн) 1805-4862 / DOI 10.18267/j.cebr.343 / Web of Science / Линк
Доклад 2023
МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ МАРКЕТИНГ И СТРАТЕГИЧЕСКО ПЛАНИРАНЕ В ДИГИТАЛНИЯ СВЯТ, УНИВЕРСИТЕТ ЗА НАЦИОНАЛНО И СВЕТОВНО СТОПАНСТВО, ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС – УНСС, 1, 2023, -, 161-172., ISBN(онлайн) 978-619-232-725-5 / Линк
Доклад 2023
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София, Химикотехнологичен и металургичен университет - София, Катедра Икономика и стопанско управление, 2023, 100-107., ISBN(онлайн) 978-954-465-154-1 / Линк
Доклад 2023
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София : Химикотехнологичен и металургичен университет - София, 2023, 108-121., ISBN(онлайн) 978-954-465-154-1 / Линк
Доклад 2023
Ремаркетинг на реалността : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022 = Remarketing the Reality : Conference Proceedings : International Scientific Conference devoted to the 25th Anniversary of the Estabilishment of the Marketing Department at University of Economics - Varna, Bulgaria, June 17 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 241-250., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
Доклад 2022
The 16th International Days of Statistics and Economics, September 8-10, 2022, Prague : Conference Proceedings, Prague : Prague University of Economics and Business, 2022, 587-597., ISBN(онлайн) 978-80-87990-29-2 / Web of Science / Линк
Студия 2022
Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят : Международна научна конференция, 26 ноември 2021, УНСС, София : Изд. комплекс УНСС, 2022, 415-457., ISSN(печатно) 2815-3812, ISSN(онлайн) 2815-3820 / Линк
Доклад 2021
Маркетинг в действие : Доклади от първа научно-приложна конференция, 11.10.2019, София, НБУ, София : Аскони Издат, 2021, 75-85.., ISBN(печатно) 978-954-383-138-8
Доклад 2021
Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 21st International Joint Conference, 20 - 21 May 2021, Phraga : Proceedings, Bratislava : University of Economics in Bratislava, 2021, 284-296., ISSN(онлайн) 2453-6113, ISBN(онлайн) 978-80-225-4816-8 / DOI 10.18267/pr.2021.krn.4816.24 / Web of Science / Линк
Преглед на всички публикации