Икономически университет – Варна

доц. д-р Владимир Жечев

доц. д-р Владимир Жечев

доц. д-р Владимир Жечев

314В

vladimir.zhechev@ue-varna.bg

Автобиография

Приемно време

Вторник, кабинет 314B: 11:00-12:00

Консултации на място

Четвъртък, кабинет 314В: 10:00-11:00

Онлайн консултации

Понеделник, Линк към стая: https://meet.google.com/acw-rjen-gxd, 12:15-13:15

Дати за неположени изпити

23 окт 2024, кабинет зала 55: 12:00-13:00

06 ное 2024, кабинет зала 55: 12:00-13:00

Дисциплина Курс и Специалност
Маркетинг * Курс 2, БМ-АЕ (Редовно обучение)
Маркетинг * Курс 2, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение)
Дипломантски семинар Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение)
Международен маркетингов мениджмънт * Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение)
Магистърски семинар Курс 6, МБМ-Англ.Ез (Редовно обучение)
Изследователски методи * Курс 6, МБМ-Англ.Ез (Редовно обучение)
Международен бранд мениджмънт Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение)
Дигитални маркетингови изследвания Курс 2, ДМПР (Редовно обучение)
Стратегически маркетинг и мениджмънт Курс 4, БМ-АЕ (Редовно обучение)
В2В маркетинг Курс 3, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение)
Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации Курс 5, РМК (Дистанционно обучение)
Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации Курс 5, РМК-СНУ (Дистанционно обучение)
Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации Курс 6, РМК-ДНДО (Дистанционно обучение)
Начало Край Зала Л/У Дисциплина Седмица Група
Понеделник
10:15 13:00 433 Л Международен бранд мениджмънт 26
13:30 16:00 H-208 Л Стратегически маркетинг и мениджмънт 25
16:15 19:00 H-208 Л Магистърски семинар 40
Вторник
10:15 13:00 434 Л В2В маркетинг 26
15:15 18:00 511 Л Дигитални маркетингови изследвания 9, 10
Сряда
07:30 10:00 2-132 Л Дипломантски семинар 1 26
10:15 13:00 2-132 Л Дипломантски семинар 26
2025-02-12 (Сряда)
13:30 16:00 Е-17 Л Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации 26, 27, 60
Специалност Дисциплина Курс Група Зала Дата Час
Дата Час Зала Бележки
18.02.2025 11:00 - 12:00 1-55
18.02.2025 13:00 - 15:00 WebStudent
19.02.2025 11:00 - 12:00 1-55
19.02.2025 13:00 - 15:00 WebStudent
Дата Час Зала Бележки
Вид Година Публикация
Студия 2024
Central European Business Review, Prague : Prague University of Economics and Business, 13, 2024, 2, 1-25., ISSN(печатно) 1805-4854, ISSN(онлайн) 1805-4862 / DOI 10.18267/j.cebr.343 / Web of Science / Линк
Доклад 2024
Employment, Education and Entrepreneurship : 13th International Scientific Conference, Belgrade, October 25, 2024 : Conference Proceedings, Belgrade, Serbia : Faculty of Business Economics and Entrepreneurship, 2024, 841-853., ISBN(онлайн) 978-86-6069-225-4 / DOI 10.5937/EEE24077Z / Линк
Статия 2024
Business & Management Compass, Varna : Science and Economic Publ. House, 68, 2024, 1, 54-65., ISSN(онлайн) 3033-0106 / Линк
Доклад 2023
Ремаркетинг на реалността : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022 = Remarketing the Reality : Conference Proceedings : International Scientific Conference devoted to the 25th Anniversary of the Estabilishment of the Marketing Department at University of Economics - Varna, Bulgaria, June 17 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 241-250., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
Доклад 2023
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София, Химикотехнологичен и металургичен университет - София, Катедра Икономика и стопанско управление, 2023, 100-107., ISBN(онлайн) 978-954-465-154-1 / Линк
Доклад 2023
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София : Химикотехнологичен и металургичен университет - София, 2023, 108-121., ISBN(онлайн) 978-954-465-154-1 / Линк
Доклад 2023
МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ МАРКЕТИНГ И СТРАТЕГИЧЕСКО ПЛАНИРАНЕ В ДИГИТАЛНИЯ СВЯТ, УНИВЕРСИТЕТ ЗА НАЦИОНАЛНО И СВЕТОВНО СТОПАНСТВО, ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС – УНСС, 1, 2023, -, 161-172., ISBN(онлайн) 978-619-232-725-5 / Линк
Доклад 2022
The 16th International Days of Statistics and Economics, September 8-10, 2022, Prague : Conference Proceedings, Prague : Prague University of Economics and Business, 2022, 587-597., ISBN(онлайн) 978-80-87990-29-2 / Web of Science / Линк
Студия 2022
Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят : Международна научна конференция, 26 ноември 2021, УНСС, София : Изд. комплекс УНСС, 2022, 415-457., ISSN(печатно) 2815-3812, ISSN(онлайн) 2815-3820 / Линк
Доклад 2021
Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 21st International Joint Conference, 20 - 21 May 2021, Phraga : Proceedings, Bratislava : University of Economics in Bratislava, 2021, 284-296., ISSN(онлайн) 2453-6113, ISBN(онлайн) 978-80-225-4816-8 / DOI 10.18267/pr.2021.krn.4816.24 / Web of Science / Линк
Преглед на всички публикации