Вторник, кабинет 314B: 11:00-12:00
Четвъртък, кабинет 314В: 10:00-11:00
Понеделник, Линк към стая: https://meet.google.com/acw-rjen-gxd, 12:15-13:15
23 окт 2024, кабинет зала 55: 12:00-13:00
06 ное 2024, кабинет зала 55: 12:00-13:00
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Маркетинг * | Курс 2, БМ-АЕ (Редовно обучение) |
Маркетинг * | Курс 2, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Дипломантски семинар | Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Международен маркетингов мениджмънт * | Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Магистърски семинар | Курс 6, МБМ-Англ.Ез (Редовно обучение) |
Изследователски методи * | Курс 6, МБМ-Англ.Ез (Редовно обучение) |
Международен бранд мениджмънт | Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Дигитални маркетингови изследвания | Курс 2, ДМПР (Редовно обучение) |
Стратегически маркетинг и мениджмънт | Курс 4, БМ-АЕ (Редовно обучение) |
В2В маркетинг | Курс 3, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации | Курс 5, РМК (Дистанционно обучение) |
Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации | Курс 5, РМК-СНУ (Дистанционно обучение) |
Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации | Курс 6, РМК-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Понеделник | |||||||
10:15 | 13:00 | 433 | Л | Международен бранд мениджмънт | 26 | ||
13:30 | 16:00 | H-208 | Л | Стратегически маркетинг и мениджмънт | 25 | ||
16:15 | 19:00 | H-208 | Л | Магистърски семинар | 40 | ||
Вторник | |||||||
10:15 | 13:00 | 434 | Л | В2В маркетинг | 26 | ||
15:15 | 18:00 | 511 | Л | Дигитални маркетингови изследвания | 9, 10 | ||
Сряда | |||||||
07:30 | 10:00 | 2-132 | Л | Дипломантски семинар | 1 | 26 | |
10:15 | 13:00 | 2-132 | Л | Дипломантски семинар | 26 | ||
2025-02-12 (Сряда) | |||||||
13:30 | 16:00 | Е-17 | Л | Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации | 26, 27, 60 |
Специалност | Дисциплина | Курс | Група | Зала | Дата | Час |
---|
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|---|---|---|
18.02.2025 | 11:00 - 12:00 | 1-55 | |
18.02.2025 | 13:00 - 15:00 | WebStudent | |
19.02.2025 | 11:00 - 12:00 | 1-55 | |
19.02.2025 | 13:00 - 15:00 | WebStudent |
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Студия | 2024 |
Zhechev, V., Sekulova, D., Potential Effects of Instagram Usage on Conspicuous Consumption of Premium Luxurious Fashion Products among Bulgarians
Central European Business Review, Prague : Prague University of Economics and Business, 13, 2024, 2, 1-25., ISSN(печатно) 1805-4854, ISSN(онлайн) 1805-4862 / DOI 10.18267/j.cebr.343 / Web of Science / Линк
|
Доклад | 2024 |
Zhechev, V., Gercheva, M., An Overview of Viral Marketing
Employment, Education and Entrepreneurship : 13th International Scientific Conference, Belgrade, October 25, 2024 : Conference Proceedings, Belgrade, Serbia : Faculty of Business Economics and Entrepreneurship, 2024, 841-853., ISBN(онлайн) 978-86-6069-225-4 / DOI 10.5937/EEE24077Z / Линк
|
Статия | 2024 |
Zhechev, V., A Dive Into the Marketing Trends of 2024: Insights to Unlocking Potential : [Електронен ресурс]
Business & Management Compass, Varna : Science and Economic Publ. House, 68, 2024, 1, 54-65., ISSN(онлайн) 3033-0106 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Минчев, А., Методически насоки за изследване на интернационализацията на български винопроизводители към Азия
Ремаркетинг на реалността : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022 = Remarketing the Reality : Conference Proceedings : International Scientific Conference devoted to the 25th Anniversary of the Estabilishment of the Marketing Department at University of Economics - Varna, Bulgaria, June 17 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 241-250., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Ролята на онлайн отзивите като фактор за развиване на стойността на бранда : [Електронен ресурс]
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София, Химикотехнологичен и металургичен университет - София, Катедра Икономика и стопанско управление, 2023, 100-107., ISBN(онлайн) 978-954-465-154-1 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Христова, А., Нагласите при онлайн покупка на дамски обувки в България : [Електронен ресурс]
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София : Химикотехнологичен и металургичен университет - София, 2023, 108-121., ISBN(онлайн) 978-954-465-154-1 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Русева, Р., Жечев, В., Изграждане на бранд идентичност във висшето образование в условия на икономически и демографски промени
МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ МАРКЕТИНГ И СТРАТЕГИЧЕСКО ПЛАНИРАНЕ В ДИГИТАЛНИЯ СВЯТ, УНИВЕРСИТЕТ ЗА НАЦИОНАЛНО И СВЕТОВНО СТОПАНСТВО, ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС – УНСС, 1, 2023, -, 161-172., ISBN(онлайн) 978-619-232-725-5 / Линк
|
Доклад | 2022 |
Zhechev, V., Hristova, A., Riha, D., Methodology for Studying Shifting Customer Engagement Behavior on Instagram
The 16th International Days of Statistics and Economics, September 8-10, 2022, Prague : Conference Proceedings, Prague : Prague University of Economics and Business, 2022, 587-597., ISBN(онлайн) 978-80-87990-29-2 / Web of Science / Линк
|
Студия | 2022 |
Станимиров, Е., Жечев, В., Иванов, С., Георгиева, М., Ниязиева, С., Насоки за измерване на щастието при онлайн обучение
Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят : Международна научна конференция, 26 ноември 2021, УНСС, София : Изд. комплекс УНСС, 2022, 415-457., ISSN(печатно) 2815-3812, ISSN(онлайн) 2815-3820 / Линк
|
Доклад | 2021 |
Zhechev, V., Nacheva, R., Říha, D., Corporate Social Responsibility Perspectives in European Higher Education
Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 21st International Joint Conference, 20 - 21 May 2021, Phraga : Proceedings, Bratislava : University of Economics in Bratislava, 2021, 284-296., ISSN(онлайн) 2453-6113, ISBN(онлайн) 978-80-225-4816-8 / DOI 10.18267/pr.2021.krn.4816.24 / Web of Science / Линк
|