Икономически университет - Варна

доц. д-р Владимир Жечев

доц. д-р Владимир Жечев

417

vladimir.zhechev@ue-varna.bg

Автобиография

Консултации

Сряда, кабинет 317: 11:30-13:30

Дати за неположени изпити

01 окт 2019, кабинет 422: 11:30-12:30

18 ное 2019, кабинет 422: 10:00-11:00

10 дек 2019, кабинет 422: 10:00-11:00

Дисциплина Курс и Специалност
Маркетинг Курс 2, Международен бизнес (с преподаване на английски език) (Редовно обучение)
Управление на взаимоотношенията с клиенти Курс 5, Управление на продажбите и мърчандайзинг - СПНУ (Модулно обучение)
Управление на взаимоотношенията с клиенти Курс 5, Маркетинг и бранд мениджмънт - СПНУ (Модулно обучение)
Управление на взаимоотношенията с клиенти Курс 6, Маркетинг и бранд мениджмънт - СПН (Модулно обучение)
Управление на взаимоотношенията с клиенти Курс 6, Управление на продажбите и мърчандайзинг - ДНДО (Модулно обучение)
Управление на взаимоотношенията с клиенти Курс 6, Маркетинг и бранд мениджмънт - ДНДО (Модулно обучение)
Дипломантски семинар Курс 4, Международен бизнес (с преподаване на английски език) (Редовно обучение)
Маркетинг на бизнес организациите Курс 5, (Редовно обучение)
Маркетинг на бизнес организациите Курс 5, (Редовно обучение)
Етични принципи и правила в рекламата Курс 5, (Модулно обучение)
Етични принципи и правила в рекламата Курс 5, (Модулно обучение)
Етични принципи и правила в рекламата Курс 6, (Модулно обучение)
Бранд комуникации Курс 5, Маркетинг и бранд мениджмънт - СПНУ (Модулно обучение)
Бранд комуникации Курс 6, Маркетинг и бранд мениджмънт - СПН (Модулно обучение)
Бранд комуникации Курс 6, Маркетинг и бранд мениджмънт - ДНДО (Модулно обучение)
Маркетинг на организационните пазари Курс 3, Маркетинг (Редовно обучение)
Изследователски методи за бизнеса Курс 4, Международен бизнес (с преподаване на английски език) (Редовно обучение)
Международен бранд мениджмънт Курс 4, Международен бизнес (с преподаване на английски език) (Редовно обучение)
Учебно посещение на международна компания Курс 4, Международен бизнес (с преподаване на английски език) (Редовно обучение)
Дигитални маркетингови изследвания Курс 2, Дигитални медии и ПР (Редовно обучение)
Начало Край Зала Л/У Дисциплина Седмица Група
Сряда
13:30 16:00 127Г Л Дигитални маркетингови изследвания 27, 31
Четвъртък
10:15 13:00 312 Л Международен бранд мениджмънт 46
13:30 15:00 302 Л Маркетинг на организационните пазари 33, 34, 35
Петък
13:30 16:00 222 Л Учебно посещение на международна компания 46
2020-02-26 (Сряда)
12:15 13:00 205 Л Маркетинг на бизнес организациите 13, 48
2020-02-21 (Петък)
16:15 19:00 222 Л Етични принципи и правила в рекламата 20, 21, 58
2020-02-23 (Неделя)
13:30 19:00 116 Л Етични принципи и правила в рекламата 20, 21, 58
2020-02-24 (Понеделник)
16:15 19:00 H-206 Л Етични принципи и правила в рекламата 20, 21, 58
2020-02-25 (Вторник)
16:15 19:00 319 Л Етични принципи и правила в рекламата 20, 21, 58
Вид Година Публикация
Монография 2019
Варна: Наука и икономика, Моногр. библ. Цани Калянджиев, 2019, 285 с.
Статия 2018
The 12th International Days of Statistics and Economics, Prague: University of Economics, 2018, 1, 2034 - 2043.
Учебник 2018
Варна : Наука и икономика, 2018, 355.
Статия 2018
Global Journal of Business, Economics and Management : Current Issues, Kyrenia, Cyprus : SciencePark Research, Organization and Counseling, 8, 2018, 1, 20 - 29.
Студия 2017
Икономически изследвания, Българска академия на науките, 2017, 2.
Доклад 2017
Маркетингът - опит и перспективи, Наука и икономика, 1, 2017, 499-509.
Статия 2016
Conference, Inquiry-Sarajevo Journal of Social Science, 2016.
Статия 2016
Conference, Inquiry-Sarajevo Journal of Social Science, 2016.
Други 2016
The Routledge Handbook of Hotel Chain Management, Chapter 23, Routledge, 2016, 274-294.
Доклад 2016
Новата идея в образованието: Юбилейната научна конференция с международно участие, Екс-Прес ООД, I, 2016, 257 - 264.
Преглед на всички публикации