1-211
Международен маркетинг, Основи на трейдинга, Бизнес практики и предприемачество
Сряда, кабинет 1-211: 11:00-13:00
Четвъртък, кабинет 1-211: 10:00-11:00
Понеделник, Линк към стая: https://meet.google.com/uwx-cscb-hki, 14:00-15:00
30 окт 2024, кабинет 1-211: 11:00-13:00
20 ное 2024, кабинет 1-211: 11:00-13:00
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Основи на трейдинга | Курс 3, МИО (Редовно обучение) |
Международен маркетинг | Курс 4, МИО (Редовно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Понеделник | |||||||
15:15 | 17:00 | 53 | У | Основи на трейдинга | 29 | ||
Вторник | |||||||
13:30 | 16:00 | 2-220 | Л | Международен маркетинг | 28, 29 | ||
Сряда | |||||||
13:30 | 16:00 | 2-131 | Л | Основи на трейдинга | 28, 29 | ||
Четвъртък | |||||||
08:15 | 10:00 | 437 | У | Основи на трейдинга | 28 | ||
Петък | |||||||
09:15 | 11:00 | 2-320 | У | Международен маркетинг | 29 | ||
11:15 | 13:00 | 2-320 | У | Международен маркетинг | 28 |
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Доклад | 2021 |
Макни, В., Сензорен маркетинг в България
Членството на България в Европейския съюз : Тринадесет години по късно : Деветнадесета международна научна конференция, 16 октомври 2020 г., УНСС : Т. 1. Доклади на български език, София : Изд. комплекс - УНСС, 1, 2021, 43-55.
|
Други | 2020 |
Димитрова, В., Макни, В., Партньорството - фактор за успех
С доверие в партньорите : 30 години катедра Международни икономически отношения, Варна : Наука и икономика, 2020, 6 - 11., ISBN(печатно) 978-954-21-1036-1 / Линк
|
Студия | 2019 |
Макни, В., Конкурентно разузнаване в бизнеса
Годишник. Икономически университет - Варна , Варна : Наука и икономика, 89, 2019, 148 -197.
|
Студия | 2019 |
Макни, В., Иванов, Й., Нарлев, Ю., Иванов, Ц., Конкурентно разузнаване в бизнеса
Годишник. Икономически университет - Варна, Варна : Наука и икономика, 89, 2019, 148 - 197.
|
Доклад | 2019 |
Макни, В., Димитрова, В., Българските емигранти в чужбина и тяхното влияние върху икономиката на България
Юридически сборник, Бургас : Бургаски свободен университет, 26, 2019, 1, 230 - 237.
|
Студия | 2016 |
Макни, В., Потребителски възприятия и оценки за мрежовия маркетинг
Годишник на Икономически университет - Варна, Варна: Наука и икономика , 87, 2016, 343-418.
|
Монография | 2015 |
Макни, В., Скритото предприемачество
. - Варна : Унив. изд. Наука и икономика, 2015. - 219 с. : с табл., диагр.
|
Доклад | 2015 |
Makni, V., Public Perceptions Towards Nerwork Marketing in Bulgaria
// Economy and Politics in the Post-crisis World : Proceedings of International Conference Dedicated to the 25th Anniversary of the Speciality International Economic Relations Held at University of Economics - Varna, 16-17 October 2015. - Varna : Univ. Publ. House Sciense a. Economics, 2015. - [11 p.].
|
Статия | 2014 |
Макни, В., Директни продажби и мрежов маркетинг : динамика, структура и тенденции в глобален аспект
Изв. Сп. Икон. унив. - Варна , 2014, № 2, с. 16 - 31.
|
Статия | 2014 |
Makni, V., Potential of Earnings in Network Marketing and Some Factors Influencing Comissions Rates : Evidence from Bulgaria
Regional Science Inquiry. The Journal of the Hellenic Association of Regional Scientists , VI, 2014, № 2, с. 23 - 31.
|