Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Маркетинг | Курс 2, МТ-Р.ЕЗ (Редовно обучение) |
Маркетинг | Курс 2, СО (Дистанционно обучение) |
Маркетинг | Курс 2, ФИНАНСИ (Дистанционно обучение) |
Маркетинг | Курс 2, ИК.И Т. (Дистанционно обучение) |
Маркетинг | Курс 2, НИИ (Дистанционно обучение) |
Маркетинг | Курс 2, ИБП (Дистанционно обучение) |
Маркетинг | Курс 2, ТУРИЗЪМ (Дистанционно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Вторник | |||||||
13:30 | 15:00 | H-212 | У | Маркетинг | 40 | ||
2024-09-24 (Вторник) | |||||||
15:15 | 17:00 | Е-3 | У | Маркетинг | 42 | ||
2024-09-25 (Сряда) | |||||||
15:15 | 17:00 | Е-4 | У | Маркетинг | 43 | ||
2024-09-26 (Четвъртък) | |||||||
09:15 | 11:00 | Е-2 | У | Маркетинг | 41 | ||
16:15 | 18:00 | Е-2 | У | Маркетинг | 45 | ||
2024-09-27 (Петък) | |||||||
11:15 | 13:00 | Е-3 | У | Маркетинг | 44, 46 | ||
2024-09-30 (Понеделник) | |||||||
15:15 | 17:00 | Е-2 | У | Маркетинг | 44, 46 | ||
2024-10-01 (Вторник) | |||||||
15:15 | 17:00 | Е-4 | У | Маркетинг | 42 | ||
2024-10-02 (Сряда) | |||||||
09:15 | 11:00 | Е-4 | У | Маркетинг | 41 | ||
13:30 | 15:00 | Е-4 | У | Маркетинг | 45 | ||
15:15 | 17:00 | Е-5 | У | Маркетинг | 43 | ||
2024-10-03 (Четвъртък) | |||||||
09:15 | 11:00 | Е-4 | У | Маркетинг | 42 | ||
13:30 | 15:00 | Е-6 | У | Маркетинг | 45 | ||
15:15 | 17:00 | Е-3 | У | Маркетинг | 41 | ||
2024-10-04 (Петък) | |||||||
09:15 | 11:00 | Е-4 | У | Маркетинг | 44, 46 | ||
11:15 | 13:00 | Е-5 | У | Маркетинг | 43 |
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Доклад | 2023 |
Янков, П., Единна класификация на маркетинговите ефекти [Uniform Classification of Marketing Effects]
Ремаркетинг на реалността : Сборник с доклади Международна научна конференция, посветена на 25 години от създаването на катедра „Маркетинг“ при Икономически университет – Варна, България, 17 юни, 2022 = Remarketing the reality : Conference Proceedings International Scientific Conference devoted to the 25th Anniversary of the Establishment of the Marketing Department at University of Economics − Varna, Bulgaria, 17 June, 2022, Варна : Наука и Икономика, 2023, 795-805., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Vasilev, J., Yankov, P., Scientific results of the team from the University of Economics - Varna on the project "Digitalization of the economy in a big data environment"
Дигитализация, големи данни, изкуствен интелект, Наука и икономика, 2023, 141-148., ISBN(онлайн) ISBN 978-954-21-1145-0 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Янков, П., Анализ на потребителски коментари в сектора на градския туризъм за град Варна [Sentiment Analysis of Consumer Comments in the Urban Tourism for the City of Varna]
Ремаркетинг на реалността : Сборник с доклади Международна научна конференция, посветена на 25 години от създаването на катедра „Маркетинг“ при Икономически университет – Варна, България, 17 юни, 2022 = Remarketing the reality : Conference Proceedings International Scientific Conference devoted to the 25th Anniversary of the Establishment of the Marketing Department at University of Economics − Varna, Bulgaria, 17 June, 2022, Варна : Наука и Икономика, 2023, 281-290., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Други | 2022 |
Сиракова, Л., Янков, П., Милева, Л., Иванова, И., Чаварганова, Ц., Димчева, Д., Разработени изпитни теми по банково дело за зрелостници и студенти : Дидактическо помагало за матура
Варна : Сдружение Наш свят, 2022, 144., ISBN(печатно) 978-619-91968-2-3
|
Статия | 2021 |
Vasilev, J., Mileva-Ivanova, L., Petrova, S., Petrov, P., Yankov, P., Implementation of an Arduino controller for temporary traffic regulation in one lane with semaphores
Economics and Computer Science [Икономика и компютърни науки] : [Електронно] научно списание, Varna : Knowledge and Business, 7, 2021, 2, 23-29. / Линк
|
Статия | 2021 |
Petrova, S., Mileva, L., Petrov, P., Yankov, P., Vasilev, J., Integrating Distributed Hadoop System into the Existing Infrastructure
Economics and Computer Science [Икономика и компютърни науки] : [Електронно] научно списание, Varna : Knowledge and Business, 7, 2021, 1, 42-49. / Линк
|
Статия | 2021 |
Yankov, P., Vasilev, J., Petrov, P., Mileva, L., Todorova, S., Forecast the Gross Value Added in Construction Sector of Bulgaria with SARIMA Model
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna, Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna, 10, 2021, 1, 45-54.
|
Студия | 2021 |
Mileva, L., Petrov, P., Yankov, P., Vasilev, J., Petrova, S., Prototype Model for Big Data Predictive Analysis in Logistics Area with Apache Kudu
Economics and Computer Science [Икономика и компютърни науки] : [Електронно] научно списание, Varna : Knowledge and Business, 7, 2021, 1, 20-41. / Линк
|
Статия | 2021 |
Yankov, P., Petrova, S., Todorova, S., Digital advantages for the construction industry
Economic Sciences Series, Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna, 10, 2021, 3, 21-32. / Линк
|
Монография | 2020 |
Петров, П., Сълова, С., Радев, М., Александрова, Я., Стоянова, М., Милева, Л., Янков, П., Дигитализация на бизнес процеси в строителството и логистиката : [Електронен ресурс]
Варна : Знание и бизнес, 2020, 251 с. - (Моногр. библ. Знание и бизнес ; Кн. 8)., ISBN(онлайн) 978-619-210-049-0 / Линк
|