Икономически университет – Варна

х. ас. Анна Христова

х. ас. Анна Христова

х. ас. Анна Христова

anna_hristova@ue-varna.bg

Онлайн консултации

Петък, Линк към стая: https://meet.google.com/iig-ornk-agh, 15:00-17:00

Дисциплина Курс и Специалност
Маркетингов мениджмънт Курс 4, МАРКЕТ. (Редовно обучение)
Интерактивен маркетинг Курс 4, МАРКЕТ. (Редовно обучение)
Маркетингови анализи в дигиталните медии и ПР Курс 4, ДМПР (Редовно обучение)
Начало Край Зала Л/У Дисциплина Седмица Група
Вторник
15:15 17:00 2-225 У Интерактивен маркетинг 12
Сряда
11:15 13:00 303 У Маркетингов мениджмънт 12
Петък
10:15 13:00 122 Л Маркетингови анализи в дигиталните медии и ПР 9, 10
13:30 15:00 434 У Интерактивен маркетинг 11
15:15 17:00 434 У Маркетингов мениджмънт 11
Специалност Дисциплина Курс Група Зала Дата Час
Дигитални медии и ПР Маркетингови анализи в дигиталните медии и ПР 4 9 1-58 14.01.2025 13:00 - 14:00
Дигитални медии и ПР Маркетингови анализи в дигиталните медии и ПР 4 10 1-58 14.01.2025 12:00 - 13:00
Дата Час Зала Бележки
Дата Час Зала Бележки
Вид Година Публикация
Доклад 2023
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София : Химикотехнологичен и металургичен университет - София, 2023, 108-121., ISBN(онлайн) 978-954-465-154-1 / Линк
Статия 2022
Eastern Academic Journal, Bourgas : Miracle A Ltd., October, 2022, 3, 12-28., ISSN(онлайн) 2367-7384 / Линк
Доклад 2022
The 16th International Days of Statistics and Economics, September 8-10, 2022, Prague : Conference Proceedings, Prague : Prague University of Economics and Business, 2022, 587-597., ISBN(онлайн) 978-80-87990-29-2 / Web of Science / Линк
Доклад 2021
Икономически предизвикателства пред България (2021-2023 г.) - устойчивост и рискове : Национална студентска и докторантска конференция, 23 април 2021, София : ВУЗФ Св. Григорий Богослов, 2021, 244-252. ., ISBN(онлайн) 978-619-7622-05-8
Доклад 2020
Граждански медии - проекти и тенденции : Пролетна научна конференция, 21 - 22 май 2020 г., Нов български университет - София, България, София : НБУ, 2020, 1-5.
Статия 2015
Регионалните културно-исторически продукти на България - единни в многообразието : [Сборник доклади от Осми Черноморски туристически форум, Варна, 2015 г.], Варна : Славена, 2015, 351-353. ., ISBN(печатно) 978-619-190-040-4
Преглед на всички публикации