Международен маркетинг |
Маркетинг |
Маркетингови изследвания |
Маркетингови комуникации |
Интерактивен маркетинг |
Международно маркетингово планиране |
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Монография | 2021 |
Vassileva, B., Galiautdinov, R., Kordon, A., Koering, D., Trad, A., Klein, G., Zwilling, M., Lesjak, D., Ottonicar, S., Manhique, I., Mosconi, E., Palamarova, P., Andreeva, A., Yolova, G., Responsible AI and Ethical Issues for Businesses and Governments
Hershey, Pennsylvania, USA : IGI Global Publ. http://doi:10.4018/978-1-7998-4285-9.ch012, 2021, 232.
|
Доклад | 2019 |
Паламарова, П., Социалните медии и интеркултурните комуникации в туризма
Международни клъстерни политики : Българо-китайски форум : Сборник с доклади от международна конференция, Варна : Наука и икономика, 2019, 57 - 80.
|
Статия | 2019 |
Паламарова, П., Костов, А., Дигитални инструменти за автоматизация на комуникационния процес за целите на обучението
Управление и устойчиво развитие. Сер. Общество. Човек. Природа = Management and Sustainable Development. Ser. Society. Man. Nature [Управление и устойчиво развитие : XXI Международна научна конференция, 22 - 24 март 2019 г.], София : ЛТУ, 3, 2019, 76, 104 - 109.
|
Доклад | 2019 |
Василева, Б., Паламарова, П., Дигиталният брандинг: интелектуална собственост и маркетингова сигурност
Правото и бизнесът в съвременното общество: Актуални правни предизвикателства в икономиката : Сборник с доклади от 1-ва Национална научна конференция, 9 ноември 2018, Варна : Наука и икономика, 2019, 134 - 144.
|
Монография | 2019 |
Gallucci, T., Lagioia, G., Dimitrova, V., Marinov, S., Amicarelli, V., Vassileva, B., Pashova, S., Boshnakov, P., Palamarova, P., Ivanov, Y., Theory and Practice of Circular Economy : [Монография]
Sofia : Direct Services, http://eknigibg.net/monogr/2019.10_Kragova_ikonomika.pdf, 2019, 306 p.
|
Учебник | 2018 |
Станимиров, Е., Жечев, В., Павлова, Д., Паламарова, П., Бранд мениджмънт : [Учебник за студентите от ИУ - Варна]
Варна : Наука и икономика, 2018, 355.
|
Статия | 2018 |
Palamarova, P., Comparative Study in Digital Marketing Trends in Adventure Tourism: Bulgaria, Estonia, Ireland and Scotland
Journal of Emerging Trends in Marketing and Management, The Bucharest University of Economic Studies Publishing House, 1, 2018, 1, 242 - 251.
|
Монография | 2018 |
Галучи, Т., Димитрова, В., Маринов, С., Василева, Б., Пашова, С., Паламарова, П., Иванов, Й., Иновативни модели за кръгова икономика
Варна: Наука и икономика, 2018, 240 с. - (Библ. Цани Калянджиев ; Кн. 53).
|
Доклад | 2017 |
Паламарова, П., Василев, Д., Стратегии за изграждане на корпоративен дигитален бранд в бизнес мрежа
Маркетингът - опит и перспективи, Варна: Наука и икономика, 2017, 584-592.
|
Доклад | 2017 |
Василева, Б., Паламарова, П., Междукултурната свързаност Китай - Централна и Източна Европа: възможности и предизвикателства пред бизнеса
Дипломатически, икономически и културни отношения между Китай и страните от Централна и Източна Европа : Сборник с доклади от Международна научна конференция, Велико Търново : ВТУ Св. Св. Кирил и Методий, 2017, 125 - 139.
|