Сряда, кабинет 315-Б: 09:30-10:30
Четвъртък, Линк към стая: https://meet.google.com/dxy-hzge-xpy, 10:00-11:00
30 окт 2024, кабинет Н-202: 09:00-10:00
13 ное 2024, кабинет Н-202: 09:00-10:00
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Технология на рекламата | Курс 4, МАРКЕТ. (Редовно обучение) |
Интерактивен маркетинг | Курс 4, МАРКЕТ. (Редовно обучение) |
Основи на дигиталните медии и ПР | Курс 3, ДМПР (Редовно обучение) |
Дигитален ПР: стратегии и практики | Курс 4, ДМПР (Редовно обучение) |
Фотография и видео производство | Курс 4, ДМПР (Редовно обучение) |
Управление на съдържанието в рекламните комуникации * | Курс 5, РМК (Дистанционно обучение) |
Управление на съдържанието в рекламните комуникации * | Курс 5, РМК-СНУ (Дистанционно обучение) |
Управление на съдържанието в рекламните комуникации * | Курс 6, РМК-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Планиране и оценка на рекламните и медийните комуникации * | Курс 5, РМК (Дистанционно обучение) |
Планиране и оценка на рекламните и медийните комуникации * | Курс 5, РМК-СНУ (Дистанционно обучение) |
Планиране и оценка на рекламните и медийните комуникации * | Курс 6, РМК-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Вторник | |||||||
13:30 | 15:00 | 2-314 | Л | Технология на рекламата | 11, 12 | ||
Сряда | |||||||
13:30 | 15:00 | 2-224 | Л | Фотография и видео производство | 9, 10 | ||
Четвъртък | |||||||
08:15 | 10:00 | 2-312 | Л | Интерактивен маркетинг | 11, 12 | ||
11:15 | 13:00 | 2-132 | Л | Дигитален ПР: стратегии и практики | 9, 10 | ||
13:30 | 15:00 | 2-310 | Л | Основи на дигиталните медии и ПР | 9, 10 |
Специалност | Дисциплина | Курс | Група | Зала | Дата | Час |
---|---|---|---|---|---|---|
Дигитални медии и ПР | Основи на дигиталните медии и ПР | 3 | 9 | 1-56 | 10.01.2025 | 12:00 - 13:00 |
Дигитални медии и ПР | Основи на дигиталните медии и ПР | 3 | 10 | 1-56 | 10.01.2025 | 13:00 - 14:00 |
Маркетинг | Интерактивен маркетинг | 4 | 11 | 1-55 | 16.01.2025 | 15:00 - 16:00 |
Маркетинг | Интерактивен маркетинг | 4 | 12 | 1-55 | 16.01.2025 | 16:00 - 17:00 |
Реклама и медийни комуникации | Планиране и оценка на рекламните и медийните комуникации | 5 | 26 | тест център онлайн | 17.01.2025 | 15:00 - 17:00 |
Реклама и медийни комуникации - СНУ | Планиране и оценка на рекламните и медийните комуникации | 5 | 27 | тест център онлайн | 17.01.2025 | 15:00 - 17:00 |
Реклама и медийни комуникации - ДНДО | Планиране и оценка на рекламните и медийните комуникации | 6 | 60 | тест център онлайн | 17.01.2025 | 15:00 - 17:00 |
Дигитални медии и ПР | Дигитален ПР: стратегии и практики | 4 | 9 | 1-55 | 20.01.2025 | 08:00 - 09:00 |
Дигитални медии и ПР | Дигитален ПР: стратегии и практики | 4 | 10 | 1-55 | 20.01.2025 | 09:00 - 10:00 |
Реклама и медийни комуникации | Управление на съдържанието в рекламните комуникации | 5 | 26 | тест център онлайн | 25.01.2025 | 09:00 - 11:00 |
Реклама и медийни комуникации - СНУ | Управление на съдържанието в рекламните комуникации | 5 | 27 | тест център онлайн | 25.01.2025 | 09:00 - 11:00 |
Реклама и медийни комуникации - ДНДО | Управление на съдържанието в рекламните комуникации | 6 | 60 | тест център онлайн | 25.01.2025 | 09:00 - 11:00 |
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Учебник | 2024 |
Василева, Б., Паламарова-Костова, П., Иванов, С., Дигитален ПР : Стратегии и практики
Варна : Наука и икономика, 2024, 264., ISBN(печатно) 978-954-21-1172-6
|
Учебник | 2023 |
Василева, Б., Паламарова, П., Иванов, С., Управление на корпоративните комуникации
Варна : Наука и икономика, 2023, 271., ISBN(печатно) 987-954-21-1143-6
|
Учебно помагало | 2023 |
Василева, Б., Паламарова, П., Иванов, С., Управление на корпоративните комуникации
Варна : Наука и икономика, 2023, 180., ISBN(печатно) 987-954-21-1142-9
|
Статия | 2023 |
Kehayova-Stoycheva, M., Ivanov, S., Vasilev, J., Sustainable Consumer Activities of Varna Households
Studies in Business and Economics, Sciendo, 18, 2023, 1, 129-148. / DOI 10.2478/sbe-2023-0008 / Scopus / Линк
|
Учебно помагало | 2023 |
Кехайова-Стойчева, М., Иванов, С., Недев, Й., Сербезова, Б., Устойчиво потребление на домакинствата : Електронен сборник с учебни материали
Варна : Знание и бизнес, 2023, 182., ISBN(онлайн) 978-619-210-074-2 / Линк
|
Студия | 2023 |
Ivanov, S., Using Artificial Intelligence to Create Marketing Content - Opportunities and Limitations : [Електронен ресурс]
Newmedia21. Медиите на 21 век : Онлайн издание за изследвания, анализи, критика = Newmedia21. The Media of the 21 Century, София : СУ Св. Климент Охридски, 2023, Юни, 5, 1-25., ISSN(онлайн) 1314-3794 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Ниязиева, С., Иванов, С., Измерване на щастието на студентите - дизайн на изследователски инструмент
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг", при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 524-534., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Иванов, С., Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия [Sustainable Consumption in Urban Environments - Regional Differences]
Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия : Сборник с доклади от Кръгла маса, 29.09.2023, Варна : Знание и бизнес, 2023, 5-16., ISBN(онлайн) 978-619-210-069-8 / Линк
|
Студия | 2023 |
Kehayova-Stoycheva, M., Vasilev, J., Ivanov, S., Nedev, Y., Serbezova, B., Is the Consumption of Varna Households Sustainable? : [Eлектронен ресурс]
Economics and Computer Science [Икономика и компютърни науки] : [Електронно] научно списание, Varna : Knowledge and Business, 9, 2023, 2, 66-87., ISSN(онлайн) 2367-7791 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Иванов, С., Предварителни тестове на маркетингово съдържание
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 271-281., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
|