Вторник, кабинет 315-Б: 14:00-15:00
Понеделник, Линк към стая: https://meet.google.com/dxy-hzge-xpy, 11:00-12:00
30 окт 2024, кабинет Н-202: 09:00-10:00
13 ное 2024, кабинет Н-202: 09:00-10:00
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Мениджмънт и маркетинг | Курс 5, МЧР-ДНДО (Редовно обучение) |
Мениджмънт и маркетинг | Курс 5, МЧР-СПН (Редовно обучение) |
Мениджмънт и маркетинг | Курс 5, МТБ-ДНДО (Редовно обучение) |
Мениджмънт и маркетинг | Курс 5, МТБ-СПН (Редовно обучение) |
Технология на рекламата * | Курс 4, МАРКЕТ. (Редовно обучение) |
Интерактивен маркетинг * | Курс 4, МАРКЕТ. (Редовно обучение) |
Дигитални и социални медии | Курс 5, РМК (Дистанционно обучение) |
Дигитални и социални медии | Курс 5, РМК-СНУ (Дистанционно обучение) |
Дигитални и социални медии | Курс 6, РМК-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Събитиен маркетинг | Курс 3, ДМПР (Редовно обучение) |
Събитиен маркетинг | Курс 3, МАРКЕТ. (Редовно обучение) |
Креативни стратегии в брандинга | Курс 5, МБрМ (Дистанционно обучение) |
Креативни стратегии в брандинга | Курс 5, МБрМ-СНУ (Дистанционно обучение) |
Креативни стратегии в брандинга | Курс 6, МБрМ-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Дигитални маркетингови изследвания | Курс 2, ДМПР (Редовно обучение) |
Основи на дигиталните медии и ПР * | Курс 3, ДМПР (Редовно обучение) |
Социални медии | Курс 3, ДМПР (Редовно обучение) |
Управление на корпоративните комуникации | Курс 3, ДМПР (Редовно обучение) |
Дигитален ПР: стратегии и практики * | Курс 4, ДМПР (Редовно обучение) |
Фотография и видео производство * | Курс 4, ДМПР (Редовно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Понеделник | |||||||
09:15 | 11:00 | H-206 | У | Мениджмънт и маркетинг | 32, 33, 34, 35 | ||
Вторник | |||||||
08:15 | 11:00 | 433 | Л | Социални медии | 9, 10 | ||
15:15 | 18:00 | 511 | Л | Дигитални маркетингови изследвания | 9, 10 | ||
Четвъртък | |||||||
09:15 | 11:00 | 2-311 | Л | Събитиен маркетинг | 9, 10, 11, 12 | ||
11:15 | 13:00 | 2-316 | Л | Управление на корпоративните комуникации | 9, 10 | ||
2025-02-03 (Понеделник) | |||||||
11:15 | 13:00 | Е-15 | Л | Креативни стратегии в брандинга | 28, 29, 61 | ||
2025-02-06 (Четвъртък) | |||||||
13:30 | 17:00 | Е-27 | Л | Креативни стратегии в брандинга | 28, 29, 61 | ||
2025-02-07 (Петък) | |||||||
10:15 | 13:00 | Е-27 | У | Креативни стратегии в брандинга | 28, 29, 61 | ||
13:30 | 15:00 | Е-17 | Л | Дигитални и социални медии | 26, 27, 60 | ||
2025-02-10 (Понеделник) | |||||||
08:15 | 10:00 | Е-23 | Л | Дигитални и социални медии | 26, 27, 60 | ||
10:15 | 13:00 | Е-3 | У | Креативни стратегии в брандинга | 28, 29, 61 | ||
2025-02-11 (Вторник) | |||||||
11:15 | 13:00 | Е-23 | Л | Дигитални и социални медии | 26, 27, 60 |
Специалност | Дисциплина | Курс | Група | Зала | Дата | Час |
---|
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|---|---|---|
18.02.2025 | 12:00 - 13:00 | 1-56 | |
18.02.2025 | 14:00 - 16:00 | WebStudent | |
19.02.2025 | 12:00 - 13:00 | 1-56 | |
19.02.2025 | 14:00 - 16:00 | WebStudent |
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Учебник | 2024 |
Василева, Б., Паламарова-Костова, П., Иванов, С., Дигитален ПР : Стратегии и практики
Варна : Наука и икономика, 2024, 264., ISBN(печатно) 978-954-21-1172-6
|
Учебно помагало | 2023 |
Кехайова-Стойчева, М., Иванов, С., Недев, Й., Сербезова, Б., Устойчиво потребление на домакинствата : Електронен сборник с учебни материали
Варна : Знание и бизнес, 2023, 182., ISBN(онлайн) 978-619-210-074-2 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Ниязиева, С., Иванов, С., Измерване на щастието на студентите - дизайн на изследователски инструмент
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг", при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 524-534., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Иванов, С., Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия [Sustainable Consumption in Urban Environments - Regional Differences]
Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия : Сборник с доклади от Кръгла маса, 29.09.2023, Варна : Знание и бизнес, 2023, 5-16., ISBN(онлайн) 978-619-210-069-8 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Иванов, С., Предварителни тестове на маркетингово съдържание
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 271-281., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Статия | 2023 |
Kehayova-Stoycheva, M., Ivanov, S., Vasilev, J., Sustainable Consumer Activities of Varna Households
Studies in Business and Economics, Sciendo, 18, 2023, 1, 129-148. / DOI 10.2478/sbe-2023-0008 / Scopus / Линк
|
Монография | 2023 |
Кехайова-Стойчева, М., Желев, С., Кръстевич, Т., Младенова, Г., Василев, Ю., Смокова-Стефанова, М., Иванов, С., Стоименова, Б., Сербезова, Б., Недев, Й., Любенова, В., Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия
Варна : ВСУ Черноризец Храбър, 2023, 328., ISBN(печатно) 978-954-715-754-5 / Линк
|
Учебник | 2023 |
Василева, Б., Паламарова, П., Иванов, С., Управление на корпоративните комуникации
Варна : Наука и икономика, 2023, 271., ISBN(печатно) 987-954-21-1143-6
|
Студия | 2023 |
Ivanov, S., Using Artificial Intelligence to Create Marketing Content - Opportunities and Limitations : [Електронен ресурс]
Newmedia21. Медиите на 21 век : Онлайн издание за изследвания, анализи, критика = Newmedia21. The Media of the 21 Century, София : СУ Св. Климент Охридски, 2023, Юни, 5, 1-25., ISSN(онлайн) 1314-3794 / Линк
|
Учебно помагало | 2023 |
Василева, Б., Паламарова, П., Иванов, С., Управление на корпоративните комуникации
Варна : Наука и икономика, 2023, 180., ISBN(печатно) 987-954-21-1142-9
|