Вторник, кабинет 315-Б: 14:00-15:00
Понеделник, Линк към стая: https://meet.google.com/dxy-hzge-xpy, 11:00-12:00
18 мар 2025, кабинет 56: 14:00-15:00
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Мениджмънт и маркетинг | Курс 5, МЧР-ДНДО (Редовно обучение) |
Мениджмънт и маркетинг | Курс 5, МЧР-СПН (Редовно обучение) |
Мениджмънт и маркетинг | Курс 5, МТБ-ДНДО (Редовно обучение) |
Мениджмънт и маркетинг | Курс 5, МТБ-СПН (Редовно обучение) |
Събитиен маркетинг | Курс 3, ДМПР (Редовно обучение) |
Събитиен маркетинг | Курс 3, МАРКЕТ. (Редовно обучение) |
Дигитални маркетингови изследвания | Курс 2, ДМПР (Редовно обучение) |
Социални медии | Курс 3, ДМПР (Редовно обучение) |
Управление на корпоративните комуникации | Курс 3, ДМПР (Редовно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Понеделник | |||||||
09:15 | 11:00 | H-206 | У | Мениджмънт и маркетинг | 32, 33, 34, 35 | ||
Вторник | |||||||
08:15 | 11:00 | 433 | Л | Социални медии | 9, 10 | ||
15:15 | 18:00 | 434 | Л | Дигитални маркетингови изследвания | 9, 10 | ||
Четвъртък | |||||||
09:15 | 11:00 | 2-311 | Л | Събитиен маркетинг | 9, 10, 11, 12 | ||
11:15 | 13:00 | 2-316 | Л | Управление на корпоративните комуникации | 9, 10 |
Специалност | Дисциплина | Курс | Група | Зала | Дата | Час | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Маркетинг и бранд мениджмънт | Креативни стратегии в брандинга | 5 | 28 | WebStudent | 16.05.2025 | 15:00 - 17:00 | |
Маркетинг и бранд мениджмънт - СНУ | Креативни стратегии в брандинга | 5 | 29 | WebStudent | 16.05.2025 | 15:00 - 17:00 | |
Реклама и медийни комуникации | Дигитални и социални медии | 5 | 26 | eLearn | 22.05.2025 | 15:00 - 17:00 | |
Реклама и медийни комуникации - СНУ | Дигитални и социални медии | 5 | 27 | eLearn | 22.05.2025 | 15:00 - 17:00 | |
Дигитални медии и ПР | Управление на корпоративните комуникации | 3 | 9 | 1-55 | 10.06.2025 | 13:00 - 14:00 | |
Дигитални медии и ПР | Управление на корпоративните комуникации | 3 | 10 | 1-55 | 10.06.2025 | 12:00 - 13:00 | |
Дигитални медии и ПР | Социални медии | 3 | 9 | 1-56 | 17.06.2025 | 14:00 - 15:00 | |
Дигитални медии и ПР | Социални медии | 3 | 10 | 1-56 | 17.06.2025 | 15:00 - 16:00 | |
Дигитални медии и ПР | Дигитални маркетингови изследвания | 2 | 9 | 1-437 | 20.06.2025 | 14:00 - 16:00 | |
Дигитални медии и ПР | Дигитални маркетингови изследвания | 2 | 10 | 1-437 | 20.06.2025 | 16:00 - 18:00 |
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|---|---|---|
28.05.2025 | 14:00 - 16:00 | eLearn | |
29.05.2025 | 14:00 - 16:00 | eLearn |
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|---|---|---|
02.06.2025 | 11:00 - 13:00 | WebStudent | |
02.06.2025 | 13:00 - 14:00 | 1-55 | |
03.06.2025 | 11:00 - 13:00 | WebStudent | |
03.06.2025 | 13:00 - 14:00 | 1-55 |
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Монография | 2025 |
Иванов, С., Възможности и рискове при използване на генеративен изкуствен интелект за създаване на маркетингово съдържание : [Електронен ресурс]
Варна : Знание и бизнес, 2025, 196. - (Моногр. библ. Знание и бизнес ; Кн. 28)., ISBN(онлайн) 978-619-210-080-3 / Линк
|
Статия | 2024 |
Ivanov, S., Nedev, Y., Serbezova, B., Green Cities – An Intersection Between Municipal Strategies and Sustainable Household Behavior
Revista Economica : Journal of Economic-financial Theory and Practice, Sibiu : Faculty of Economic Sciences. Lucian Blaga University of Sibiu, Romania, 76, 2024, 4, 22-37., ISSN(печатно) 1582-6260, ISSN(онлайн) 2344-5424 / DOI 10.56043/reveco-2024-0032 / Линк
|
Учебник | 2024 |
Василева, Б., Паламарова-Костова, П., Иванов, С., Дигитален ПР : Стратегии и практики
Варна : Наука и икономика, 2024, 264., ISBN(печатно) 978-954-21-1172-6
|
Статия | 2024 |
Ivanov, S., Serbezova, B., Nedev, Y., The Infrastructure-an Indicator of Sustainable Development and Consumption in Integrated Plans of Bulgarian Cities
Balkans Journal of Emerging Trends in Social Sciences, Belgrade : Association of Economists and Managers of the Balkans, 2024, 2, 108-118., ISSN(онлайн) 2620-164X / DOI 10.31410/Balkans.JETSS.2024.7.2.108-118 / Линк
|
Статия | 2023 |
Kehayova-Stoycheva, M., Ivanov, S., Vasilev, J., Sustainable Consumer Activities of Varna Households
Studies in Business and Economics, Sciendo, 18, 2023, 1, 129-148. / DOI 10.2478/sbe-2023-0008 / Scopus / Линк
|
Доклад | 2023 |
Ниязиева, С., Иванов, С., Измерване на щастието на студентите - дизайн на изследователски инструмент
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг", при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 524-534., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Иванов, С., Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия [Sustainable Consumption in Urban Environments - Regional Differences]
Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия : Сборник с доклади от Кръгла маса, 29.09.2023, Варна : Знание и бизнес, 2023, 5-16., ISBN(онлайн) 978-619-210-069-8 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Kehayova-Stoycheva, M., Ivanov, S., Differences in Household Intentions for Sustainable Food Consumption : Selected Papers
7th International Scientific Conference on Recent Advances in Information Technology, Tourism, Economics, Management and Agriculture : ITEMA 2023 : Hybrid, Faculty of Organization and Informatics Varazdin, University of Zagreb, Croatia, October 26, 2023, Belgrade : Association of Economists and Managers of the Balkans, 2023, 235-244. - (ITEMA Conference Collection ; 7, 2023)., ISSN(онлайн) 2683-5991, ISBN(онлайн) 978-86-80194-76-9 / DOI https://doi.org/10.31410/ITEMA.S.P.2023.235 / Линк
|
Студия | 2023 |
Ivanov, S., Using Artificial Intelligence to Create Marketing Content - Opportunities and Limitations : [Електронен ресурс]
Newmedia21. Медиите на 21 век : Онлайн издание за изследвания, анализи, критика = Newmedia21. The Media of the 21 Century, София : СУ Св. Климент Охридски, 2023, Юни, 5, 1-25., ISSN(онлайн) 1314-3794 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Иванов, С., Предварителни тестове на маркетингово съдържание
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 271-281., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
|