Петък, кабинет 517: 10:00-11:00
Четвъртък, Линк към стая: http://meet.google.com/mrc-wfww-aou, 13:30-14:30
25 окт 2024, кабинет 517: 10:00-11:00
22 ное 2024, кабинет 517: 10:00-11:00
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Маркетинг | Курс 2, СО (Редовно обучение) |
Маркетинг | Курс 2, СФ (Редовно обучение) |
Маркетинг | Курс 2, ФИНАНСИ (Редовно обучение) |
Маркетинг | Курс 2, ССиЗ (Редовно обучение) |
Основи на дигиталните медии и ПР | Курс 3, ДМПР (Редовно обучение) |
Кризисен ПР | Курс 3, ДМПР (Редовно обучение) |
Дигитален ПР: стратегии и практики | Курс 4, ДМПР (Редовно обучение) |
Събитиен маркетинг и рекламни кампании в дистрибуционните канали * | Курс 5, РМК (Дистанционно обучение) |
Събитиен маркетинг и рекламни кампании в дистрибуционните канали * | Курс 5, РМК-СНУ (Дистанционно обучение) |
Събитиен маркетинг и рекламни кампании в дистрибуционните канали * | Курс 6, РМК-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Управление на съдържанието в рекламните комуникации * | Курс 5, РМК (Дистанционно обучение) |
Управление на съдържанието в рекламните комуникации * | Курс 5, РМК-СНУ (Дистанционно обучение) |
Управление на съдържанието в рекламните комуникации * | Курс 6, РМК-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Планиране и оценка на рекламните и медийните комуникации * | Курс 5, РМК (Дистанционно обучение) |
Планиране и оценка на рекламните и медийните комуникации * | Курс 5, РМК-СНУ (Дистанционно обучение) |
Планиране и оценка на рекламните и медийните комуникации * | Курс 6, РМК-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Вторник | |||||||
10:15 | 13:00 | 323 | Л | Маркетинг | 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 | ||
Сряда | |||||||
13:30 | 15:00 | 2-310 | Л | Кризисен ПР | 9, 10 | ||
15:15 | 17:00 | 2-226 | У | Основи на дигиталните медии и ПР | 9 | ||
Четвъртък | |||||||
11:15 | 13:00 | 2-132 | Л | Дигитален ПР: стратегии и практики | 9, 10 | ||
15:15 | 17:00 | 2-226 | У | Кризисен ПР | 10 | ||
Петък | |||||||
11:15 | 13:00 | 434 | У | Кризисен ПР | 9 | ||
13:30 | 15:00 | H-102 | У | Основи на дигиталните медии и ПР | 10 |
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Доклад | 2023 |
Ракаджийска, С., Сербезова, Б., Ремаркетинг на българската комуникационна практика в сферата на туризма
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 223-233., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Студия | 2023 |
Kehayova-Stoycheva, M., Vasilev, J., Ivanov, S., Nedev, Y., Serbezova, B., Is the Consumption of Varna Households Sustainable? : [Eлектронен ресурс]
Economics and Computer Science [Икономика и компютърни науки] : [Електронно] научно списание, Varna : Knowledge and Business, 9, 2023, 2, 66-87., ISSN(онлайн) 2367-7791 / Линк
|
Учебно помагало | 2023 |
Кехайова-Стойчева, М., Иванов, С., Недев, Й., Сербезова, Б., Устойчиво потребление на домакинствата : Електронен сборник с учебни материали
Варна : Знание и бизнес, 2023, 182., ISBN(онлайн) 978-619-210-074-2 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Сербезова, Б., Недев, Й., ИНФРАСТРУКТУРАТА КАТО ИНДИКАТОР ЗА УСТОЙЧИВО ПОТРЕБЛЕНИЕ В ОБЩИНА ВАРНА: ПОЛИТИКА, ПРОГРАМА И ПРАКТИКА
"РЕМАРКЕТИНГ НА РЕАЛНОСТТА" Сборник с доклади Международна научна конференция, посветена на 25 години от създаването на катедра „Маркетинг“ при Икономически университет – Варна, България, ИУ - Варна "Наука и икономика", 2023, 544-553., ISBN(печатно) 78-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Монография | 2023 |
Кехайова-Стойчева, М., Желев, С., Кръстевич, Т., Младенова, Г., Василев, Ю., Смокова-Стефанова, М., Иванов, С., Стоименова, Б., Сербезова, Б., Недев, Й., Любенова, В., Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия
Варна : ВСУ Черноризец Храбър, 2023, 328., ISBN(печатно) 978-954-715-754-5 / Линк
|
Статия | 2022 |
Vasilev, J., Kehayova-Stoycheva, M., Serbezova, B., A GIS-Based Approach in Support of Monitoring Sustainable Urban Consumption Variables
Education, Research and Business Technologies : Proceedings of 20th International Conference on Informatics in Economy (IE 2021), Singapore : Springer Publ., 2022, 237-247. - (Smart Innovation, Systems and Technologies Book Ser. ; Vol. 276)., ISSN(печатно) 21903018, ISBN(печатно) 978-981-16-8865-2, ISBN(онлайн) 978-981-16-8866-9 / DOI 10.1007/978-981-16-8866-9 / Scopus
|
Статия | 2021 |
Сербезова, Б., Недев, Й., Improvement of the policy and practice of the Municipality of Varna to achieve sustainable consumption knowledge
Икономика и компютърни науки = Economics and Computer Science : [Електронно] научно списание, Знание и бизнес, 7, 2021, 2, 64-72., ISSN(печатно) ISSN 2367-7791, ISSN(онлайн) ISSN 2367-7791 / Линк
|
Статия | 2021 |
Serbezova, B., Nedev, Y., Improvement of the Policy and Practice of the Municipality of Varna to Achieve Sustainable Consumption Knowledge : [Електронен ресурс]
Economics and Computer Science [Икономика и компютърни науки] : [Електронно] научно списание, Varna : Knowledge and Business, 7, 2021, 2, 64-72., ISSN(онлайн) 2367-7791
|
Доклад | 2020 |
Сербезова, Б., Недев, Й., Насоки за усъвършенстване на нормативната среда на община Варна за постигане на устойчиво потребление
Икономическа наука, образование и реална икономика: развитие и взаимодействия в дигиталната епоха : Сборник с доклади от Юбилейна международна научна конференция в чест на 100-год. от основаването на ИУ - Варна : Т. 2, Варна : Наука и икономика, 2, 2020, 681 - 692.
|
Статия | 2019 |
Сербезова, Б., Възможности за прилагане на принципите на устойчиво развитие в съвременния бизнес
Управление и устойчиво развитие. Сер. Общество. Човек. Природа = Management and Sustainable Development. Ser. Society. Man. Nature [Управление и устойчиво развитие : XXI Международна научна конференция, 22 - 24.03.2019, Юндола, България], София : ЛТУ, 74, 2019, 1, 38 - 43.
|