Икономически университет – Варна

Международна онлайн конференция за студенти и докторанти "Програмите за климата и световната икономика"

Варненски свободен университет "Черноризец Храбър"
Факултет "Международна икономика и администрация"
Катедра "Икономика"

ПОКАНА

Международна онлайн конференция за студенти и докторанти
на тема "Програмите за климата и световната икономика"

17-18 юни 2022 г.

под патронажа на председателя на Настоятелството на ВСУ "Черноризец Храбър" - проф. д.ик.н. Анна Недялкова

 

ОРГАНИЗАЦИОНЕН КОМИТЕТ

Председател:
доц. д-р Елеонора Танкова – декан на факултет "Международна икономика и администрация"

Членове:
доц. д-р Ива Монева – заместник декан на факултет „Международна икономика и администрация“
проф. д-р Снежанка Овчарова – ръководител на катедра “Икономика“

Организационни секретари:
ас. д-р Радослав Къновски
ас. д-р Севги Осман

ПРОГРАМЕН КОМИТЕТ

Председател:
проф. д-р Емил Панушев

Членове:
доц. д-р Младен Тонев
доц. д-р Виржиния Иванова
доц. д-р Ива Монева
доц. д-р Николина Грозева

ТЕМАТИЧНИ НАПРАВЛЕНИЯ

  1. Климатични промени и структурни дисбаланси.
  2. Конференцията в Глазгоу и съвременния международен бизнес и маркетинг.
  3. Зелената сделка и фирмено международно управление.
  4. Зелени финанси, банково дело, инвестиции и застраховане.
  5. Интегрираната отчетност в управлението на бизнеса.
  6. Информационни технологии и устойчиво развитие.
  7. Независимият финансов одит като гарант за защита на инвеститорските интереси.
  8. Финансовата отчетност в услуга на инвеститорския интерес и устойчивото развитие.
  9. Зелена икономика и конкурентоспособност.

Максималният брой доклади, с които може да участва всеки автор самостоятелно или в съавторство са два. Регламентът за представяне на докладите е до 10 минути.

Работни езици: български, руски, английски

Заявката за участие трябва да се получи до 15.04.2022 г. на e-mail: econ@vfu.bg

ПО-ВАЖНИ СРОКОВЕ:

До 15.04.2022 г. - Изпращане на заявките и анотациите на докладите;
До 01.05.2022 г. - Изпращане на пълния текст на доклада;
До 20.05.2022 г. - Рецензиране и изпращане на отговор от рецензента;
До 03.06.2022 г. - Окончателно предаване на докладите след отстраняване на забележките на рецензента;
До 03.06.2022 г. - Превод на таксата за участие в посочената банкова сметка;

Таксата за участие е:

  • 60 лв. - за участници от страната и ЕС
  • 45 eвро - за участници от страни извън ЕС.

Таксата трябва да се преведе до 03.06.2022 г. в "ЦКБ" АД на банкова сметка:

ТБ "ЦКБ" АД
BIC: CECBBGSF
IBAN код: BG20CECB979010A3494100 – в лева (BGN);
IBAN код: BG34CECB979014A3494100 – в евро (euro €)

В основание за плащане да се запише: "За конференция ИКОНОМИКА 2022 името и фамилията на първия автор на доклада, за който е преведена сумата".

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ДОКЛАДИТЕ

Пълен текст на докладите - до 10 стр., вкл. фигури и таблици. Изискванията за оформяне при предаване на докладите:

  • Размер на белите полета на страницата в сантиметри: 2.5 см за всички страни на листа.
  • Font - Times New Roman 12 ppt; Spacing: Before – 0; After – 0; Line spacing -1.5
  • Страниците не трябва да се номерират и не трябва да имат бележки под линия.
  • Докладите трябва да бъдат написани в .doc или .docx формат (MS Office Word 97-2003 или по-висока).
  • Файлът с доклада трябва да носи името на своя автор (Пример: име_фамилия.doc).

СТРУКТУРА НА ДОКЛАДА:

Title in English: not exceeding 100 characters, Times New Roman 14 ppt
Аuthor/Authors, (Full name of organization not abbreviation.)
Abstract in English: 60 – 80 words. Keywords in English: 5-7
ЗАГЛАВИЕ НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК: не повече от 100 символа, Times New Roman 14 ppt
Име и фамилия на автора(ите): Институция на автора: (Пълно име на организацията, а не абревиатура.) Резюме 60 – 80 думи, Ключови думи: 5-7

  • Въведение: посочват се целите на изследването и актуалността на научния проблем; да съдържа преглед на състоянието на проблема и обзор на литературата; да задава теоретичната рамка на изследването, да извежда изследователските въпроси и хипотези.
  • Основна част: текст, таблици, фигури, формули с позовавания, източници на данните. Тази част може да е разделена на няколко подчасти.
  • Таблици, вмъкнати в текста да са редактируеми (таблиците трябва да са форматирани като текст, а не като картинка) и да бъдат цитирани в текста. Таблиците трябва да са номерирани в арабски цифри. Думата „Таблица” и номера трябва да са дясно подравнени. Името на таблицата е над тях и е центрирано.
  • Фигури, вмъкнати в текста да са редактируеми (фигурите трябва да са форматирани като текст, а не като картинка) и да бъдат цитирани в текста. Фигурите трябва да са номерирани в арабски цифри, отделно от таблиците. Наименованието на фигурите е под тях и е центрирано.
  • Заключение: Да съдържа обобщения и изводи от направените проучвания, доказани, отхвърлени тези и др.
  • Литература: Всички източници, посочени в списъка с цитираната литература, трябва да са цитирани в текста. Цитирането в текста (и описанието на използваните източници) се извършва по Harvard System of short references.

31 яну 2022



Подобни