Стартира процедурата за кандидатстване за Годишни поименни награди на Община Варна за студенти от варненските висши училища.
Условия за кандидатстване
Студентите трябва да отговарят на следните условия:
- Да имат успех не по-нисък от "много добър" (5,00) през предходната година;
- Към момента на подаване на документите да са в редовна форма на обучение за предстоящата учебна година;
- Да са класирани на І, ІІ или ІІІ място на студентски олимпиади, международни и национални състезания и конкурси, или са с отлични изяви на научни форуми;
- Периодът, за който се разглеждат номинациите, е от първи октомври на предходната до първи октомври на текущата година.
Необходими документи и ред на класиране
- Кандидатите представят следните документи:
- формуляр-декларация по образец на Община Варна (Приложение 1);
- рецензия на хабилитирано лице в съответната научна област, ако студентът кандидатства с научна дейност;
- документ за успех на студента за предходната учебна година, издаден от съответното висше училище;
- копия от документи, удостоверяващи участието на студента в дейностите, посочени във формуляр – декларацията.
- Документите се подават в офиса на студентския съвет на съответното висше училище срещу входящ номер.
- При непопълнени части от формуляр - декларацията или некоректно представени документи, кандидатът губи право за участие в процедурата.
Крайният срок за подаване на документите е 24.10.2024 г.
Документи може да подадете в офиса на Студентски съвет (Студентска улица, етаж 1).
Телефон за контакт при необходимост: 0882 164 611.
01 окт 2024