Вторник, кабинет 427: 15:00-16:00
Сряда, Линк към стая: https://meet.google.com/pou-gtdb-gba, 14:00-15:00
22 окт 2024, кабинет 1-306 за ДО линк: https://meet.google.com/ppb-zzyf-zkp : 16:15-17:30
26 ное 2024, кабинет 1-306 за ДО линк: https://meet.google.com/ppb-zzyf-zkp: 16:15-17:30
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Пазари и маркетинг в туризма * | Курс 6, МТБ-ДНДО (Редовно обучение) |
Пазари и маркетинг в туризма * | Курс 6, МТБ-ДНДО |
Маркетинг в туризма * | Курс 4, ТУРИЗЪМ (Дистанционно обучение) |
Мониторинг на международния туристически бизнес | Курс 5, МТБ |
Мониторинг на международния туристически бизнес | Курс 5, МТБ-СНУ |
Мониторинг на международния туристически бизнес | Курс 6, МТБ-ДНДО |
Мониторинг на международния туристически бизнес | Курс 6, МТБ-СПН |
Туристически пазари * | Курс 6, МТБ-СПН (Редовно обучение) |
Туристически пазари * | Курс 6, МТБ-СПН |
Маркетингови комуникации в туризма * | Курс 4, ТУРИЗЪМ (Редовно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-02-05 (Сряда) | |||||||
10:15 | 13:00 | 127В | У | Мониторинг на международния туристически бизнес | 13, 14, 50, 51 | ||
2025-02-06 (Четвъртък) | |||||||
16:15 | 18:00 | 127В | У | Мониторинг на международния туристически бизнес | 13, 14, 50, 51 | ||
2025-02-08 (Събота) | |||||||
10:15 | 13:00 | H-214 | У | Мониторинг на международния туристически бизнес | 13, 14, 50, 51 | ||
2025-02-12 (Сряда) | |||||||
13:30 | 16:00 | 127В | У | Мониторинг на международния туристически бизнес | 13, 14, 50, 51 | ||
2025-02-15 (Събота) | |||||||
09:15 | 11:00 | 128 | У | Мониторинг на международния туристически бизнес | 13, 14, 50, 51 | ||
11:15 | 13:00 | 116 | У | Мониторинг на международния туристически бизнес | 13, 14, 50, 51 |
Специалност | Дисциплина | Курс | Група | Зала | Дата | Час |
---|---|---|---|---|---|---|
Туризъм | Маркетингови комуникации в туризма | 4 | 30 | 1-301 | 22.01.2025 | 11:00 - 13:00 |
Туризъм | Маркетингови комуникации в туризма | 4 | 31 | 1-301 | 22.01.2025 | 11:00 - 13:00 |
Туризъм | Маркетингови комуникации в туризма | 4 | 32 | 1-301 | 22.01.2025 | 11:00 - 13:00 |
Туризъм | Маркетинг в туризма | 4 | 43 | eLearn | 25.01.2025 | 13:00 - 15:00 |
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Статия | 2024 |
Dyankov, Т., Rakadzhiyska, S., Monitoring – A Tool for Improving the Sustainable Development of Tourist Destination Bulgaria
Annals of the „Constantin Brâncuşi” University of Târgu Jiu. Economy Series, Targu-Jiu, Romania : Constantin Brancusi University. Faculty of Economics Annals, 2024, 4, 5-12., ISBN(печатно) 2344-3685, ISBN(онлайн) 1844-7007 / Линк
|
Статия | 2023 |
Dyankov, Т., Customer Experience Aspects of Gen Z in Tourism Travels
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 12, 2023, 2, 181-190., ISSN(печатно) 1314-7390, ISSN(онлайн) 2603-4085 / DOI DOI: 10.56065/IJUSV-ESS/2023.12.2.181 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Marinov, S., Dyankov, Т., Yancheva, K., Filipov, G., Entrepreneurship Network in Destination Bulgaria for Cultural Tourism on the Silk Road
HERiPRENEURSHIP. Sustainable Tourism, Heritage Management and the Cultural and Creative Industries: Creating New Investment Opportunities at Places of Cultural Significance : International Conference, Tulcea, June 8th-9th 2023 : Proceedings, Cluj-Napoca : Mega Publ. House, 2023, 79-85. - (Biblioteca Istro-Pontica. Seria Patrimonium ; 11)., ISBN(онлайн) 978-606-02-0654-5 / Линк
|
Монография | 2023 |
Marinov, S., Kazandzhieva, V., Yancheva, K., Dyankov, Т., Doneva, Y., Filipova, H., Popova, K., Veleva, M., Alexandrova, M., Santana, H., Monitoring the Sustainable Development of a Seaside Tourist Destination
Newcastle : Cambridge Scholars Publishing, 2023, 205., ISBN(печатно) (10): 1-5275-9226-X; ISBN (13): 978-1-5275-9226-1 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Дянков, Т., Възможности за маркетингово управление на туристическата дестинация в контекста на съвременните начини за масово комуникационно въздействие
Ремаркетинг на реалността : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022 = Remarketing the Reality : Conference Proceedings : International Scientific Conference devoted to the 25th Anniversary of the Estabilishment of the Marketing Department at University of Economics - Varna, Bulgaria, June 17 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 767-775., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Статия | 2022 |
Dyankov, Т., Attitudes of Future Professionals in Tourism to Change the Image of Destination Bulgaria
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 11, 2022, 3, 153-160., ISSN(печатно) 1314-7390, ISSN(онлайн) 2603-4085 / Линк
|
Статия | 2022 |
Дянков, Т., Янчева, К., Вино и християнство - модел за устойчив туризъм
Научни трудове. Аграрен университет - Пловдив [Устойчив винен туризъм в контекста на зелената сделка : Национална кръгла маса, Аграрен университет - Пловдив, 21 май 2022], Пловдив : Аграрен университет – Пловдив, 114, 2022, 2, 100-109., ISSN(онлайн) 1312-6318 / DOI 10.22620/sciworks.2022.02.010 / Линк
|
Доклад | 2022 |
Дянков, Т., Янчева, К., Тодорова-Хамдан, З., Предизвикателства пред кадрите в морския туризъм в контекста на „синия растеж“ и „зелената сделка на ЕС“
Кадрите в туризма - предизвикателства и перспективи : Петнадесети Черноморски туристически форум, Варна, 15 - 16 април 2022, Варна : ФИЛ ООД, 2022, 211-229., ISBN(печатно) 978-954-9741-49-0 / Линк
|
Монография | 2022 |
Маринов, С., Казанджиева, В., Янчева, К., Дянков, Т., Донева, Я., Филипова, Х., Попова, К., Велева, М., Алексадрова, М., Сантана, Х., Мониторинг на устойчивото развитие на морска туристическа дестинация : [Колективна монография]
Варна : Наука и икономика, 2022, 236., ISBN(печатно) 978-954-21-1119-1
|
Учебник | 2022 |
Маринов, С., Янчева, К., Дянков, Т., Управление на туризма
Варна : Наука и икономика, 2022, 313., ISBN(печатно) 978-954-21-1104-7
|