Международната програма по бранд мениджмънт - BrandY, приключи успешно в университета „Howest“ в Брюж, Белгия. В периода от 25 до 29 ноември 2024 г., студенти от Икономически университет – Варна имаха възможността да се потопят в света на маркетинга и брандинга, работейки в мултикултурен екип и прилагайки знанията си на практика, заедно с ас. Христина Георгиева от катедра “Маркетинг”.
Програмата комбинира теоретични лекции с практически задачи, предоставяйки на участниците уникален шанс да научат за последните тенденции и иновации в областта на международния бранд мениджмънт. Екип от експерти в маркетинга, новите технологии и интердисциплинарни области насочваше студентите в разработката на проекти, симулиращи реални ситуации в управлението на марките.
„Работата в екип с колеги от различни държави беше невероятно изживяване,“ сподели един от студентите от ИУ – Варна. „Различните перспективи и идеи, които споделяхме, не само обогатиха познанията ми, но и ме мотивираха да мисля извън рамките на познатото.“
Участието в BrandY не само развива професионални умения, но и дава ценни контакти в международен контекст. Обучението в „Howest“ – университет с водеща репутация в областта на технологиите и иновациите, остави траен отпечатък върху студентите.
„Тази програма ми показа колко важно е да съчетаеш знанията си с творчески подход и работа в екип. Успях да видя как идеите ни оживяват и биват оценени от професионалисти“, разказа друга участничка.
Програмата BrandY е поредният пример за това как Еразъм+ отваря врати към световната професионална сцена. ИУ – Варна продължава да насърчава своите студенти да се включват в международни инициативи, които развиват техния потенциал и разширяват хоризонтите им.
За тези, които търсят следващото предизвикателство в кариерата си, участието в подобни програми е повече от препоръчително – това е шансът да се отличите на глобалния пазар!
04 дек 2024