Обслужването на клиенти не винаги се асоциира с позитивна и приятна работа. Често ставаме свидетели на непредвидени ситуации, в които трябва да се постараем да спечелим доверието на купувачите и да им асистираме по възможно най-добрия начин. Не винаги обаче успяваме да намерим баланса между обещанията, които даваме и очакванията на клиентите.
Разговорът с Кристина Николова, Мениджър на Отдел Клиенти с повече от 70 специалисти, има за цел да покаже една различна гледна точка върху работата с клиенти.
Ще си говорим на темите:
*Събитието е безплатно, но изисква предварителна регистрация!
Информация за лектора:
Кристина Николова има повече от 11 години опит в сферата на обслужването на клиенти, натрупан във фирми с различни дейности. В момента управлява екип Обслужване на Клиенти във Fantastic Services. Опитът ѝ изгражда убеждението, че принципите на доброто обслужване са универсални, независимо от дейността на бизнеса, и че най-важното е да те е грижа и да искаш да постъпиш правилно. Вярва, че работа с клиенти е занаят и че си струва да градиш кариера в тази сфера.
21 ное 2018