Вторник, кабинет 3-106: 12:00-14:30
14 мар 2023, кабинет 3-106: 12:00-13:00
11 апр 2023, кабинет 3-106: 12:00-13:00
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Ресторантьорство | Курс 1, МХР (Редовно обучение) |
Маркетингови и бизнес комуникации | Курс 2, МХР (Редовно обучение) |
Маркетингови и бизнес комуникации | Курс 2, МТСВ (Редовно обучение) |
Ресторантьорство | Курс 3, ТУРИЗЪМ (Редовно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Понеделник | |||||||
11:30 | 14:15 | 2-132 | Л | Ресторантьорство | 1 | 311, 312 | |
Вторник | |||||||
14:30 | 17:15 | 3-201 | У | Ресторантьорство | 1 | 311, 312 | |
Петък | |||||||
12:30 | 15:15 | 3-202 | Л | Маркетингови и бизнес комуникации | 1 | 311, 311, 312, 312, 314, 314, 321, 321 | |
Сряда | |||||||
13:30 | 15:00 | 2-221 | У | Ресторантьорство | 32 | ||
Четвъртък | |||||||
11:15 | 13:00 | 304 | У | Ресторантьорство | 31 | ||
13:30 | 15:00 | H-102 | У | Ресторантьорство | 33 | ||
Петък | |||||||
09:15 | 11:00 | 2-217 | У | Ресторантьорство | 34 |
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Монография | 2023 |
Marinov, S., Kazandzhieva, V., Yancheva, K., Dyankov, Т., Doneva, Y., Filipova, H., Popova, K., Veleva, M., Alexandrova, M., Santana, H., Monitoring the Sustainable Development of a Seaside Tourist Destination
Newcastle : Cambridge Scholars Publishing, 2023, 205., ISBN(печатно) (10): 1-5275-9226-X; ISBN (13): 978-1-5275-9226-1 / Линк
|
Статия | 2022 |
Rafailova, G., Todorova-Hamdan, Z., Filipova, H., Opportunities for Development of Varna as a Smart Tourism Destination (Based on an Expert Survey among Representatives of the Tourism Industry in Varna)
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna , 11, 2022, 1, 10-17., ISSN(печатно) 1314-7390, ISSN(онлайн) 2603-4085 / Линк
|
Доклад | 2021 |
Тодорова-Хамдан, З., Филипова, Х., Насоки за усъвършенстване на туристическия продукт на община Каспичан (на базата на проучване на мнението на експерти в туризма)
Туризъм, образование, бизнес : Сборник с доклади от международна научна конференция, организирана от Колеж по туризъм - Бургас, 29-30 октомври 2021 г. , Бургас : Колеж по туризъм. Унив. Проф. д-р Асен Златаров, 2021, 119-124.
|
Доклад | 2021 |
Filipova, H., Smart Cities "a la francaise"
Съвременният туризъм. Смарт решения за развитие на туризма в България в условията на Covid-19 пандемия : Кръгла маса : Сборник с доклади, Варна : Наука и икономика, 2021, 55-63.
|
Монография | 2021 |
Луканова, Г., Дъбева, Т., Филипова, Х., Парушев, Ж., Димитров, Д., Туристическо профилиране на община Дългопол
Варна : Наука и икономика , 2021, 144.
|
Доклад | 2020 |
Filipova, H., Evaluation of the offer of food souvenirs in destination Varna
Туризъм и свързаност : Сборник с доклади от юбилейната научна конференция с международно участие по случай 55 г. от създаването на спец. Туризъм, 30 - 31 окт. 2020 г., Варна, България, Варна : Наука и икономика, 2020, 583-586.
|
Монография | 2020 |
Filipova, H., Dabeva, T., Developing the Local Brand of the Restaurant Chain “Staria Chinar” in Varna, Bulgaria : Chapter 5
Branding and Labeling in the Digital and Artificiel Intellegence Era, New York : Nova Science Publ., 2020, 1, 127-149.
|
Доклад | 2020 |
Дъбева, Т., Луканова, Г., Филипова, Х., Перспективи пред варненското ресторантьорство
Туризмът - отвъд очакванията = Tourism - Beyond Expectations : Сборник : Юбилейна международна научна конференция, София : Изд. комплекс - УНСС, 2020, 126-136., ISBN(печатно) 978-619-232-297-7
|
Студия | 2019 |
Kazandzhieva, V., Filipova, H., Customer Attitudes Toward Robots in Travel, Tourism, and Hospitality: A Conceptual Framework
Robots, Artificial Intelligence and Service Automation in Travel, Tourism and Hospitality, Bingley : Emerald Publ. Ltd., 2019, 79-92., ISBN(печатно) 978-1-78756-688-0, ISBN(онлайн) 978-1-78756-687-3 / DOI 10.1108/978-1-78756-687-320191004 / Scopus / Web of Science
|
Статия | 2019 |
Filipova, H., The “New” Role of Tourism Information Centers in the Tourist Destination Regarding the Offer of Local Souvenirs
Tourism and Intercultural Communication and Innovations, Cambridge : Cambridge Scholars Publ., 2019, 72-84.
|