Tuesday, Office 3-201: 10:30-11:30
Wednesday, Online room link: https://meet.google.com/bha-hqzm-hkc, 09:00-10:00
15 Oct 2024, Office 3-106: 10:30-11:30
12 Nov 2024, Office 3-106: 10:30-11:30
Subject | Year and Programme |
---|---|
Hotel management | Year 2, МХР (Part-time) |
Supervised on-the-job training /hotel/ | Year 2, МХР (Part-time) |
Luxury Hospitality | Year 3, МХР (Part-time) |
Hotel Management * | Year 3, ТУРИЗЪМ (Full-time) |
Service Management in Tourism | Year 4, ТУРИЗЪМ (Distance learning) |
Home | End | Room | L/S | Course | Week | Group | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-01-06 (Monday) | |||||||
09:00 | 14:08 | 3-203 | Lecture | Hotel management | 315 | ||
2025-01-07 (Tuesday) | |||||||
09:00 | 14:46 | 3-203 | Lecture | Hotel management | 315 | ||
2025-01-08 (Wednesday) | |||||||
08:08 | 13:16 | 3-203 | Seminar | Hotel management | 315 | ||
2025-01-09 (Thursday) | |||||||
09:00 | 14:46 | 3-204 | Seminar | Luxury Hospitality | 315 | ||
2025-01-11 (Saturday) | |||||||
09:00 | 14:46 | 3-201 | Seminar | Supervised on-the-job training /hotel/ | 315 | ||
2025-01-12 (Sunday) | |||||||
09:00 | 14:08 | 3-201 | Seminar | Supervised on-the-job training /hotel/ | 315 | ||
2025-02-10 (Monday) | |||||||
13:30 | 15:00 | Е-12 | Seminar | Service Management in Tourism | 43 | ||
2025-02-11 (Tuesday) | |||||||
11:15 | 13:00 | Е-12 | Seminar | Service Management in Tourism | 43 | ||
2025-02-12 (Wednesday) | |||||||
09:15 | 11:00 | Е-18 | Seminar | Service Management in Tourism | 43 |
Programme | Subject | Year | Group | Room | Date | Hour |
---|---|---|---|---|---|---|
Hotel and Restaurant Management | Hotel operations and service | 2 | 311 | 3-205 | 24.01.2025 | 09:00 - 11:00 |
Hotel and Restaurant Management | Hotel operations and service | 2 | 312 | 3-205 | 24.01.2025 | 09:00 - 11:00 |
Date | Hour | Room | Notes |
---|---|---|---|
29.01.2025 | 09:00 - 11:00 | 3-206 |
Date | Hour | Room | Notes |
---|
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Статия | 2024 |
Ilieva, G., Boteva, D., Online Star Rating vs Online Reviews as Drivers of Customers’ Behavior: Which One Has a Greater Impact on Travelers’ Decision-making?
Tourism Opportunities and Models for Development in Bulgaria, Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publ., 2024, 56-71., ISBN(печатно) 978-10364-0008-8 / Линк
|
Доклад | 2024 |
Илиева, Г., Колев, Д., Тенденции в прилагането на зелени бизнес стратегии от операторите на голф комплекси
Зеленият и дигиталният преход - предизвикателства и възможности за развитието на туризма : Седемнадесети Черноморски туристически форум, Варна, 2024, 17.10.2024 - 18.10.2024, Варна : ФИЛ, 2024, 200-212., ISBN(печатно) 978-954-9741-70-4, ISBN(онлайн) 978-954-9741-70-4 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Илиева, Г., Маринов, С., Предизвикателства за развитие на MICE туризъм в курортен комплекс "Св. Св. Константин и Елена"
КК „Св. Св. Константин и Елена“ – модели за развитие на туризъм в четири сезона : Шестнадесети Черноморски туристически форум, Варна, 30.09-1.10. 2023, Варна : ФИЛ, 2023, 67-88., ISBN(печатно) 978-954-9741-60-5 / Линк
|
Статия | 2023 |
Ilieva, G., The Positive Customer Experience as a Factor for Guest Satisfaction and Loyalty
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 12, 2023, 2, 107-118., ISSN(печатно) 1314-7390, ISSN(онлайн) 2603-4085 / DOI https://doi.org/10.56065/IJUSV-ESS/2023.12.2.107 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Илиева, Г., Хотелиерско предлагане – състояние и тенденции на развитие
Туризъм, образование, бизнес : Сборник с доклади от международна научна конференция, организирана от Колеж по туризъм - Бургас, 6-7 октомври 2023 г., Бургас : Унив. Проф. д-р Асен Златаров - Бургас, 2023, 61-70., ISSN(онлайн) 2738-893X / Линк
|
Доклад | 2023 |
Ilieva, G., The Role of the Influencers for the Development of Cultural and Heritage Tourism
HERiPRENEURSHIP. Sustainable Tourism, Heritage Management and the Cultural and Creative Industries: Creating New Investment Opportunities at Places of Cultural Significance : Proceedings of an International Conference, Tulcea, June 8th-9th 2023, Cluj-Napoca : Mega Publ. House, 2023, 17-26. - Ser. (Biblioteca Istro-Pontica. Seria Patrimonium ; 11)., ISBN(печатно) 978-606-020-654-5, ISBN(онлайн) 978-606-02-0654-5 / Линк
|
Монография | 2023 |
Илиева, Г., Пазарно позициониране на морски туристически комплекс като дестинация за хазартен туризъм (на примера на туристически комплекс "Златни пясъци")
Варна : ФИЛ ООД , 2023, 287., ISBN(печатно) 978-954-9741-56-8
|
Статия | 2023 |
Ilieva, G., Boteva, D., Effects of Electronic Word-of-Mouth (eWOM) Drivers on Customers’ Behaviour
Eastern Journal of European Studies, Iasi, Romania : Alexandru Ioan Cuza University, 14, 2023, Special Iss., November, 58-78., ISSN(печатно) 2068-651X, ISSN(онлайн) 2068-6633 / DOI 10.47743/ejes-2023-SI04 / Scopus / Линк
|
Доклад | 2022 |
Илиева, Г., Марков, Я., Маркетинговите стратегии за повишаване на конкурентоспособността на дестинация за винен туризъм
Културните пътища на Балканите: културен туризъм, концепции, кариери : Сборник с доклади от научна кръгла маса, 30.06.2022 - 04.07.2022, Кирково - Александруполис, Шумен : Унив. изд. Еп. Константин Преславски, 2022, 66-77., ISBN(печатно) 978-619-201-589-3
|
Доклад | 2022 |
Илиева, Г., Приложение на Инфлуенсър Маркетинга в туризма. Добри практики
Туризъм, образование, бизнес : Сборник с доклади от международна научна конференция, организирана от Колеж по туризъм - Бургас, 07 - 08 октомври 2022 г, Колеж по туризъм. Университет Проф. д-р Асен Златаров, 2022, 91-100., ISSN(онлайн) 2738-893X
|