408
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Учебник | 2024 |
Василева, Б., Паламарова-Костова, П., Иванов, С., Дигитален ПР : Стратегии и практики
Варна : Наука и икономика, 2024, 264., ISBN(печатно) 978-954-21-1172-6
|
Учебно помагало | 2023 |
Василева, Б., Паламарова, П., Иванов, С., Управление на корпоративните комуникации
Варна : Наука и икономика, 2023, 180., ISBN(печатно) 987-954-21-1142-9
|
Студия | 2023 |
Христова, Д., Паламарова, П., Изследване на приложенията на маркетинговия микс в културния сектор в България [Study of the Applications of the Marketing Mix in the Cultural Sector in Bulgaria]
Годишник. Стопанска академия "Д. А. Ценов" - Свищов, Свищов : Акад. изд. Ценов, 125 [СХXV], 2023, 65-93., ISSN(печатно) 0861-8054 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Паламарова, П., Елементи на корпоративната идентичност в дигиталното представяне на български МСП
Ремаркетинг на реалността : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022 = Remarketing the Reality : Conference Proceedings : International Scientific Conference devoted to the 25th Anniversary of the Estabilishment of the Marketing Department at University of Economics - Varna, Bulgaria, June 17 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 291-300., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Palamarova, P., SMEs Attitudes Towards Responsible Tourism Practices: Bulgaria, Portugal and the Netherlands
Tourism for Sustainable Future, Sofia: Avangard Prima, 2023, 591-600., ISBN(онлайн) 978-619-239-887-3
|
Учебник | 2023 |
Василева, Б., Паламарова, П., Иванов, С., Управление на корпоративните комуникации
Варна : Наука и икономика, 2023, 271., ISBN(печатно) 987-954-21-1143-6
|
Монография | 2021 |
Vassileva, B., Galiautdinov, R., Kordon, A., Koering, D., Trad, A., Klein, G., Zwilling, M., Lesjak, D., Ottonicar, S., Manhique, I., Mosconi, E., Palamarova, P., Andreeva, A., Yolova, G., Responsible AI and Ethical Issues for Businesses and Governments
Hershey, Pennsylvania, USA : IGI Global Publ., 2021, 232., ISBN(печатно) 978-179984286-6 / DOI http://doi:10.4018/978-1-7998-4285-9.ch012 / Scopus
|
Доклад | 2021 |
Palamarova, P., Consumer Attitudes Towards Adventure Tourism in Bulgaria
Tourism and the Global Crises : Proceedings of the International Scientific Conference Organized By Tourism Department at Faculty of Ecomomics of the "St. Cyril And St. Methodius" Univesity of Veliko Turnovo, Bulgaria 21 April 2021 Year, V. Turnovo : I and B, 2021, 236-244., ISBN(онлайн) 978-619-7281-73-6 / Линк
|
Други | 2021 |
Vassileva, B., Palamarova, P., Artificial Intelligence and Ethical Marketing. In Vassileva : Book Chapter 11
Responsible AI and Ethical Issues for Businesses and Governments, Hershey, Pennsylvania, USA : IGI Global Publ., 2021, 202-213., ISBN(печатно) 978-179-9842-85-9, ISBN(онлайн) 978-179-9842-86-6 / DOI 10.4018/978-1-7998-4285-9.ch011 / Scopus
|
Монография | 2019 |
Gallucci, T., Lagioia, G., Dimitrova, V., Marinov, S., Amicarelli, V., Vassileva, B., Pashova, S., Boshnakov, P., Palamarova, P., Ivanov, Y., Theory and Practice of Circular Economy : [Монография]
Sofia : Direct Services, 2019, 306., ISBN(онлайн) 978-619-7171-76-1 / Линк
|