Wednesday, Office 3-106: 11:30-13:30
09 Nov 2022, Office 3-106: 11:30-13:30
23 Nov 2022, Office 3-106: 11:30-13:30
Subject | Year and Programme |
---|---|
Restaurant management | Year 1, МХР (Full-time) |
Restaurant management | Year 1, МХР (Part-time) |
Marketing and Business Communications | Year 2, МХР (Full-time) |
Marketing and Business Communications | Year 2, МТСВ (Full-time) |
Restaurant Management | Year 3, ТУРИЗЪМ (Full-time) |
Home | End | Room | L/S | Course | Week | Group | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monday | |||||||
11:30 | 14:15 | 2-132 | Lecture | Restaurant management | 1 | 311, 312 | |
Tuesday | |||||||
14:30 | 17:15 | 3-201 | Seminar | Restaurant management | 1 | 311, 312 | |
Friday | |||||||
12:30 | 15:15 | 3-202 | Lecture | Marketing and Business Communications | 1 | 311, 311, 312, 312, 314, 314, 321, 321 | |
2023-01-17 (Tuesday) | |||||||
12:00 | 16:16 | 3-202 | Lecture | Restaurant management | 315 | ||
2023-01-19 (Thursday) | |||||||
12:00 | 13:16 | 3-202 | Lecture | Restaurant management | 315 | ||
13:30 | 15:38 | 3-202 | Seminar | Restaurant management | 315 | ||
2023-01-23 (Monday) | |||||||
12:00 | 14:46 | 3-202 | Seminar | Restaurant management | 315 | ||
Wednesday | |||||||
13:30 | 15:00 | 2-221 | Seminar | Restaurant Management | 32 | ||
Thursday | |||||||
11:15 | 13:00 | 304 | Seminar | Restaurant Management | 31 | ||
13:30 | 15:00 | H-102 | Seminar | Restaurant Management | 33 | ||
Friday | |||||||
09:15 | 11:00 | 2-217 | Seminar | Restaurant Management | 34 |
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Монография | 2022 |
Marinov, S., Kazandzhieva, V., Yancheva, K., Dyankov, T., Doneva, Y., Filipova, H., Popova, K., Veleva, M., Alexandrova, M., Santana, H., Monitoring the Sustainable Development of a Seaside Tourist Destination
Newcastle: Cambridge Scholars Publishing, 2022, 205., ISBN(печатно) (10): 1-5275-9226-X; ISBN (13): 978-1-5275-9226-1 / Линк
|
Доклад | 2021 |
Тодорова-Хамдан, З., Филипова, Х., Насоки за усъвършенстване на туристическия продукт на община Каспичан (на базата на проучване на мнението на експерти в туризма)
Туризъм, образование, бизнес : Сборник с доклади от международна научна конференция, организирана от Колеж по туризъм - Бургас, 29-30 октомври 2021 г. , Бургас : Колеж по туризъм. Унив. Проф. д-р Асен Златаров, 2021, 119-124.
|
Доклад | 2021 |
Filipova, H., Smart Cities "a la francaise"
Съвременният туризъм. Смарт решения за развитие на туризма в България в условията на Covid-19 пандемия : Кръгла маса : Сборник с доклади, Варна : Наука и икономика, 2021, 55-63.
|
Монография | 2021 |
Луканова, Г., Дъбева, Т., Филипова, Х., Парушев, Ж., Димитров, Д., Туристическо профилиране на община Дългопол
Варна : Наука и икономика , 2021, 144.
|
Доклад | 2020 |
Filipova, H., Evaluation of the offer of food souvenirs in destination Varna
Туризъм и свързаност : Сборник с доклади от юбилейната научна конференция с международно участие по случай 55 г. от създаването на спец. Туризъм, 30 - 31 окт. 2020 г., Варна, България, Варна : Наука и икономика, 2020, 583-586.
|
Монография | 2020 |
Filipova, H., Dabeva, T., Developing the Local Brand of the Restaurant Chain “Staria Chinar” in Varna, Bulgaria : Chapter 5
Branding and Labeling in the Digital and Artificiel Intellegence Era, New York : Nova Science Publ., 2020, 1, 127-149.
|
Доклад | 2020 |
Дъбева, Т., Луканова, Г., Филипова, Х., Перспективи пред варненското ресторантьорство
Туризмът - отвъд очакванията = Tourism - Beyond Expectations : Сборник : Юбилейна международна научна конференция, София : Изд. комплекс - УНСС, 2020, 126-136., ISBN(печатно) 978-619-232-297-7
|
Статия | 2019 |
Filipova, H., The “New” Role of Tourism Information Centers in the Tourist Destination Regarding the Offer of Local Souvenirs
Tourism and Intercultural Communication and Innovations, Cambridge : Cambridge Scholars Publ., 2019, 72-84.
|
Монография | 2019 |
Дъбева, Т., Луканова, Г., Казанджиева, В., Илиева, Г., Филипова, Х., Иновативни технологии в българското хотелиерство
Варна : Наука и икономика, 2019, 186 с. - (Библ. Проф. Цани Калянджиев ; Кн. 60)., ISBN(печатно) 978-954-21-1008-81
|
Статия | 2019 |
Malcheva, M., Filipova, H., The Impact of Local Identity for Attracting Tourists in Boutique Hotels
Research, Development and Education in Tourism, Cambridge : Cambridge Scholars Publ., 2019, 131-150.
|