Wednesday, Office 314B: 13:30-15:30
Monday, Office 314В: 09:00-10:00
Tuesday, Online room link: https://meet.google.com/acw-rjen-gxd, 09:00-10:00
23 Oct 2024, Office зала 55: 12:00-13:00
06 Nov 2024, Office зала 55: 12:00-13:00
Subject | Year and Programme |
---|---|
Marketing * | Year 2, БМ-АЕ (Full-time) |
Marketing * | Year 2, МБ-А.ЕЗ (Full-time) |
Graduate Seminar | Year 4, МБ-А.ЕЗ (Full-time) |
International Marketing Management * | Year 4, МБ-А.ЕЗ (Full-time) |
Dissertation Seminar | Year 6, МБМ-Англ.Ез (Full-time) |
Research Methods * | Year 6, МБМ-Англ.Ез (Full-time) |
International Brand Management | Year 4, МБ-А.ЕЗ (Full-time) |
Digital Marketing Research | Year 2, ДМПР (Full-time) |
Strategic Marketing and Management | Year 4, БМ-АЕ (Full-time) |
B2B Marketing | Year 3, МБ-А.ЕЗ (Full-time) |
Legal and Ethical Principles in Advertising and Media Communications * | Year 5, РМК (Distance learning) |
Legal and Ethical Principles in Advertising and Media Communications * | Year 5, РМК-СНУ (Distance learning) |
Legal and Ethical Principles in Advertising and Media Communications * | Year 6, РМК-ДНДО (Distance learning) |
Home | End | Room | L/S | Course | Week | Group | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monday | |||||||
10:15 | 13:00 | 433 | Lecture | International Brand Management | 26 | ||
13:30 | 16:00 | H-208 | Lecture | Strategic Marketing and Management | 25 | ||
16:15 | 19:00 | H-208 | Lecture | Dissertation Seminar | 40 | ||
Tuesday | |||||||
10:15 | 13:00 | 434 | Lecture | B2B Marketing | 26 | ||
15:15 | 18:00 | 511 | Lecture | Digital Marketing Research | 9, 10 | ||
Wednesday | |||||||
07:30 | 10:00 | 2-132 | Lecture | Graduate Seminar | 1 | 26 | |
10:15 | 13:00 | 2-132 | Lecture | Graduate Seminar | 26 |
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Студия | 2024 |
Zhechev, V., Sekulova, D., Potential Effects of Instagram Usage on Conspicuous Consumption of Premium Luxurious Fashion Products among Bulgarians
Central European Business Review, Prague : Prague University of Economics and Business, 13, 2024, 2, 1-25., ISSN(печатно) 1805-4854, ISSN(онлайн) 1805-4862 / DOI 10.18267/j.cebr.343 / Web of Science / Линк
|
Доклад | 2024 |
Zhechev, V., Gercheva, M., An Overview of Viral Marketing
Employment, Education and Entrepreneurship : 13th International Scientific Conference, Belgrade, October 25, 2024 : Conference Proceedings, Belgrade, Serbia : Faculty of Business Economics and Entrepreneurship, 2024, 841-853., ISBN(онлайн) 978-86-6069-225-4 / DOI 10.5937/EEE24077Z / Линк
|
Статия | 2024 |
Zhechev, V., A Dive Into the Marketing Trends of 2024: Insights to Unlocking Potential : [Електронен ресурс]
Business & Management Compass, Varna : Science and Economic Publ. House, 68, 2024, 1, 54-65., ISSN(онлайн) 3033-0106 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Христова, А., Нагласите при онлайн покупка на дамски обувки в България : [Електронен ресурс]
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София : Химикотехнологичен и металургичен университет - София, 2023, 108-121., ISBN(онлайн) 978-954-465-154-1 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Минчев, А., Методически насоки за изследване на интернационализацията на български винопроизводители към Азия
Ремаркетинг на реалността : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022 = Remarketing the Reality : Conference Proceedings : International Scientific Conference devoted to the 25th Anniversary of the Estabilishment of the Marketing Department at University of Economics - Varna, Bulgaria, June 17 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 241-250., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Русева, Р., Жечев, В., Изграждане на бранд идентичност във висшето образование в условия на икономически и демографски промени
МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ МАРКЕТИНГ И СТРАТЕГИЧЕСКО ПЛАНИРАНЕ В ДИГИТАЛНИЯ СВЯТ, УНИВЕРСИТЕТ ЗА НАЦИОНАЛНО И СВЕТОВНО СТОПАНСТВО, ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС – УНСС, 1, 2023, -, 161-172., ISBN(онлайн) 978-619-232-725-5 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Ролята на онлайн отзивите като фактор за развиване на стойността на бранда : [Електронен ресурс]
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София, Химикотехнологичен и металургичен университет - София, Катедра Икономика и стопанско управление, 2023, 100-107., ISBN(онлайн) 978-954-465-154-1 / Линк
|
Студия | 2022 |
Станимиров, Е., Жечев, В., Иванов, С., Георгиева, М., Ниязиева, С., Насоки за измерване на щастието при онлайн обучение
Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят : Международна научна конференция, 26 ноември 2021, УНСС, София : Изд. комплекс УНСС, 2022, 415-457., ISSN(печатно) 2815-3812, ISSN(онлайн) 2815-3820 / Линк
|
Доклад | 2022 |
Zhechev, V., Hristova, A., Riha, D., Methodology for Studying Shifting Customer Engagement Behavior on Instagram
The 16th International Days of Statistics and Economics, September 8-10, 2022, Prague : Conference Proceedings, Prague : Prague University of Economics and Business, 2022, 587-597., ISBN(онлайн) 978-80-87990-29-2 / Web of Science / Линк
|
Доклад | 2021 |
Жечев, В., Бранд позициониране: проявления, измервания, предизвикателства
Маркетинг в действие : Доклади от първа научно-приложна конференция, 11.10.2019, София, НБУ, София : Аскони Издат, 2021, 75-85.., ISBN(печатно) 978-954-383-138-8
|