Friday, Office 314B: 08:00-10:00
Monday, Office 314В: 11:15-12:15
Tuesday, Online room link: https://meet.google.com/acw-rjen-gxd, 13:15-14:15
14 Mar 2024, Office зала 55: 09:00-10:00
11 Apr 2024, Office зала 55: 09:00-10:00
Subject | Year and Programme |
---|---|
Graduate Seminar | Year 4, МБ-А.ЕЗ (Full-time) |
Dissertation Seminar | Year 6, МБМ-Англ.Ез (Full-time) |
Contemporary International Marketing Strategies | Year 5, МБМ-Англ.Ез (Full-time) |
International Brand Management | Year 4, МБ-А.ЕЗ (Full-time) |
Digital Marketing Research | Year 2, ДМПР (Full-time) |
Strategic Marketing and Management | Year 4, БМ-АЕ (Full-time) |
B2B Marketing | Year 3, МБ-А.ЕЗ (Full-time) |
Legal and Ethical Principles in Advertising and Media Communications * | Year 5, РМК (Distance learning) |
Legal and Ethical Principles in Advertising and Media Communications * | Year 5, РМК-СНУ (Distance learning) |
Home | End | Room | L/S | Course | Week | Group | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monday | |||||||
08:15 | 11:00 | 223 | Lecture | B2B Marketing | 26, 44 | ||
13:30 | 15:00 | H-211 | Lecture | Contemporary International Marketing Strategies | 40 | ||
16:15 | 19:00 | H-103 | Lecture | Strategic Marketing and Management | 26 | ||
Tuesday | |||||||
07:30 | 10:00 | 220 | Lecture | Graduate Seminar | 27 | ||
10:15 | 13:00 | 127В | Lecture | International Brand Management | 27 | ||
Wednesday | |||||||
13:30 | 16:00 | H-209 | Lecture | Dissertation Seminar | 38 | ||
Friday | |||||||
10:15 | 13:00 | 310 | Lecture | Digital Marketing Research | 9, 10 |
Programme | Subject | Year | Group | Room | Date | Hour |
---|---|---|---|---|---|---|
International Business - in English | International Brand Management | 4 | 27 | 1-55 | 08.05.2024 | 12:00 - 13:00 |
Business and Management - in English | Strategic Marketing and Management | 4 | 26 | 1-55 | 08.05.2024 | 13:00 - 14:00 |
Advertising and Media Communications | Legal and Ethical Principles in Advertising and Media Communications | 5 | 36 | тест център онлайн | 17.05.2024 | 09:00 - 10:00 |
Advertising and Media Communications- ESM | Legal and Ethical Principles in Advertising and Media Communications | 5 | 37 | тест център онлайн | 17.05.2024 | 09:00 - 10:00 |
Digital Media and PR | Digital Marketing Research | 2 | 9 | 1-51 | 01.06.2024 | 09:00 - 11:00 |
Digital Media and PR | Digital Marketing Research | 2 | 9 | 1-50 | 01.06.2024 | 10:00 - 12:00 |
Digital Media and PR | Digital Marketing Research | 2 | 10 | 1-50 | 01.06.2024 | 10:00 - 12:00 |
Digital Media and PR | Digital Marketing Research | 2 | 10 | 1-51 | 01.06.2024 | 11:00 - 13:00 |
International Business and Management - in English | Contemporary International Marketing Strategies | 5 | 40 | 1-223 | 05.06.2024 | 10:00 - 12:00 |
International Business - in English | B2B Marketing | 3 | 26 | 1-58 | 05.06.2024 | 08:00 - 09:00 |
International Business - in English | B2B Marketing | 3 | 44 | 1-58 | 05.06.2024 | 08:00 - 09:00 |
Date | Hour | Room | Notes |
---|
Date | Hour | Room | Notes |
---|
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Статия | 2024 |
Zhechev, V., A Dive Into the Marketing Trends of 2024: Insights to Unlocking Potential : [Електронен ресурс]
Business & Management Compass, Varna : Science and Economic Publ. House, 68, 2024, 1, 54-65., ISSN(онлайн) 3033-0106 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Минчев, А., Методически насоки за изследване на интернационализацията на български винопроизводители към Азия
Ремаркетинг на реалността : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022 = Remarketing the Reality : Conference Proceedings : International Scientific Conference devoted to the 25th Anniversary of the Estabilishment of the Marketing Department at University of Economics - Varna, Bulgaria, June 17 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 241-250., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Русева, Р., Жечев, В., Изграждане на бранд идентичност във висшето образование в условия на икономически и демографски промени
МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ МАРКЕТИНГ И СТРАТЕГИЧЕСКО ПЛАНИРАНЕ В ДИГИТАЛНИЯ СВЯТ, УНИВЕРСИТЕТ ЗА НАЦИОНАЛНО И СВЕТОВНО СТОПАНСТВО, ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС – УНСС, 1, 2023, -, 161-172., ISBN(онлайн) 978-619-232-725-5 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Ролята на онлайн отзивите като фактор за развиване на стойността на бранда : [Електронен ресурс]
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София, Химикотехнологичен и металургичен университет - София, Катедра Икономика и стопанско управление, 2023, 100-107., ISBN(онлайн) 978-954-465-154-1 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Христова, А., Нагласите при онлайн покупка на дамски обувки в България : [Електронен ресурс]
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София : Химикотехнологичен и металургичен университет - София, 2023, 108-121., ISBN(онлайн) 978-954-465-154-1 / Линк
|
Студия | 2022 |
Станимиров, Е., Жечев, В., Иванов, С., Георгиева, М., Ниязиева, С., Насоки за измерване на щастието при онлайн обучение
Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят : Международна научна конференция, 26 ноември 2021, УНСС, София : Изд. комплекс УНСС, 2022, 415-457., ISSN(печатно) 2815-3812, ISSN(онлайн) 2815-3820 / Линк
|
Доклад | 2022 |
Zhechev, V., Hristova, A., Riha, D., Methodology for studying shifting customer engagement behavior on Instagram
The 16th International Days of Statistics and Economics, September 8-10, 2022, Prague : Conference Proceedings, Prague : Prague University of Economics and Business, 2022, 587-597., ISBN(онлайн) 978-80-87990-29-2 / Линк
|
Доклад | 2021 |
Zhechev, V., Nacheva, R., Říha, D., Corporate Social Responsibility Perspectives in European Higher Education
Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 21st International Joint Conference, 20 - 21 May 2021, Phraga : Proceedings, Bratislava : University of Economics in Bratislava, 2021, 284-296., ISSN(онлайн) 2453-6113, ISBN(онлайн) 978-80-225-4816-8 / DOI 10.18267/pr.2021.krn.4816.24 / Линк
|
Доклад | 2021 |
Жечев, В., Бранд позициониране: проявления, измервания, предизвикателства
Маркетинг в действие : Доклади от първа научно-приложна конференция, 11.10.2019, София, НБУ, София : Аскони Издат, 2021, 75-85.., ISBN(печатно) 978-954-383-138-8
|
Статия | 2020 |
Rihova, E., Riha, D., Zhechev, V., Stros, M., Personal Interaction Factors in Sales Process in Automotive Industry (Bulgarian case)
The 14th International Days of Statistics and Economics, Prague, September 10-12, 2020, Prague : Prague University of Economics and Business, 2020, 902-909.
|