414а, онлайн https://meet.google.com/gcq-dihj-tqg
Thursday, Office 414-а: 13:30-14:30
Tuesday, Online room link: https://meet.google.com/gcq-dihj-tqg, 14:00-15:00
29 Oct 2024, Office онлайн https://meet.google.com/gcq-dihj-tqg: 14:00-15:00
31 Oct 2024, Office 414-а: 14:00-15:00
26 Nov 2024, Office онлайн https://meet.google.com/gcq-dihj-tqg: 14:00-15:00
28 Nov 2024, Office 414-а: 14:00-15:00
Subject | Year and Programme |
---|---|
Commercial Entrepreneurship | Year 3, ИК.И Т. (Full-time) |
Commercial Entrepreneurship | Year 3, ИК.И Т. (Distance learning) |
Business Communications | Year 3, ИК.И Т. (Full-time) |
Marketing | Year 2, СО (Full-time) |
Marketing | Year 2, СФ (Full-time) |
Marketing | Year 2, ФИНАНСИ (Full-time) |
Marketing | Year 2, ССиЗ (Full-time) |
Home | End | Room | L/S | Course | Week | Group | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Tuesday | |||||||
10:15 | 13:00 | 323 | Lecture | Marketing | 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 | ||
Thursday | |||||||
08:15 | 11:00 | 434 | Lecture | Commercial Entrepreneurship | 13 | ||
11:15 | 13:00 | 523 | Lecture | Business Communications | 13 | ||
2024-09-24 (Tuesday) | |||||||
13:30 | 16:00 | Е-19 | Lecture | Commercial Entrepreneurship | 40 | ||
2024-09-25 (Wednesday) | |||||||
13:30 | 16:00 | Е-2-1 | Lecture | Commercial Entrepreneurship | 40 | ||
2024-09-26 (Thursday) | |||||||
13:30 | 15:00 | Е-10 | Seminar | Commercial Entrepreneurship | 40 | ||
2024-09-30 (Monday) | |||||||
13:30 | 16:00 | Е-2-3 | Lecture | Commercial Entrepreneurship | 40 | ||
2024-10-01 (Tuesday) | |||||||
16:15 | 18:00 | Е-10 | Seminar | Commercial Entrepreneurship | 40 | ||
2024-10-02 (Wednesday) | |||||||
13:30 | 15:00 | Е-2-3 | Seminar | Commercial Entrepreneurship | 40 |
Programme | Subject | Year | Group | Room | Date | Hour |
---|---|---|---|---|---|---|
Economics and Trade | Commercial Entrepreneurship | 3 | 13 | 1-127Г | 09.01.2025 | 12:00 - 14:00 |
Insurance and Security | Marketing | 2 | 25 | 1-56 | 15.01.2025 | 14:00 - 15:00 |
Economics and Trade | Business Communications | 3 | 13 | 1-511 | 16.01.2025 | 10:00 - 12:00 |
Finance | Marketing | 2 | 23 | 1-56 | 22.01.2025 | 11:00 - 12:00 |
Finance | Marketing | 2 | 24 | 1-56 | 22.01.2025 | 12:00 - 13:00 |
Accounting and Finance | Marketing | 2 | 21 | 1-56 | 23.01.2025 | 09:00 - 10:00 |
Accounting and Finance | Marketing | 2 | 22 | 1-56 | 23.01.2025 | 10:00 - 11:00 |
Accounting and Audit | Marketing | 2 | 18 | 1-58 | 27.01.2025 | 13:00 - 14:00 |
Accounting and Audit | Marketing | 2 | 19 | 1-55 | 27.01.2025 | 13:00 - 14:00 |
Accounting and Audit | Marketing | 2 | 20 | 1-58 | 27.01.2025 | 13:00 - 14:00 |
Economics and Trade | Commercial Entrepreneurship | 3 | 40 | eLearn | 29.01.2025 | 14:00 - 16:00 |
Date | Hour | Room | Notes |
---|
Date | Hour | Room | Notes |
---|
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Доклад | 2023 |
Петева, В., Душкова, М., Хуманизация и дигитализация – неизбежното предизвикателство в обучението на студенти по икономика и търговия
Търговия 5.0 - дигитализация и/или хуманизация : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 70 г. от създаването на кат. "Икономика и управление на търговията и услугите" (1953-2023 г.) и 75 г. от началото на обучението в специалност „Икономика и търговия“ (1948-2023 г.), 13 ноември 2023 г., Варна : Наука и икономика, 2023, 370-377., ISBN(онлайн) 978-954-21-1160-3 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Петева, В., Омниканалният маркетинг - реалности и предизвикателства
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг", при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 641-649., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Петева, В., Потребителското изживяване и новите технологии в ритейлинга
Търговия 5.0 - дигитализация и/или хуманизация : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 70 г. от създаването на кат. "Икономика и управление на търговията и услугите" (1953-2023 г.) и 75 г. от началото на обучението в специалност „Икономика и търговия“ (1948-2023 г.), 13 ноември 2023 г., Варна : Наука и икономика, 2023, 280-287., ISBN(онлайн) 978-954-21-1160-3 / Линк
|
Статия | 2023 |
Peteva, V., The Personalization in Modern Retailing
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 12, 2023, 3, 66-71., ISSN(печатно) 1314-7390, ISSN(онлайн) 2603-4085 / DOI 10.56065/IJUSV-ESS/2023.12.3.62 / Линк
|
Статия | 2022 |
Peteva, V., Consumer Experience and its Rethinking in the Digital World
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 11, 2022, 2, 149-160., ISSN(печатно) 1314-7390, ISSN(онлайн) 2603-4085 / Линк
|
Доклад | 2021 |
Петева, В., Съвременните потребители, потребителският активизъм и гражданското общество
Търговията - научно знание и бизнес реалност : Кръгла маса, 8 октомври 2021 г., СА "Д. А. Ценов" - Свищов, Свищов : Акад. изд. Ценов, 2021, 520-527.
|
Статия | 2021 |
Peteva, V., Dushkova, M., Organizations for Consumer Protection and Their Growing Role in Modern Conditions
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 10, 2021, 2, 136-147.
|
Монография | 2021 |
Димитрова, В., Желязкова, Д., Стоянов, М., Петева, В., Гроздева, Д., Граматикова, Е., Кънева, М., Душкова, М., Христова, Ю., Влияние на дигитализацията на търговията върху икономическото развитие на България и регионите
Варна : Наука и икономика, 2021, 254. - (Библ. Цани Калянджиев ; Кн. 70)., ISBN(печатно) 978-954-21-1072-9
|
Статия | 2021 |
Peteva, V., Transformations of the Marketing Mix in Conditions of the New Digital Reality
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 10, 2021, 3, 145-156.
|
Доклад | 2020 |
Петева, В., Ефектът "Коронавирус" върху потребителското поведение - митове и реалности
Инфраструктура и комуникации : Научно списание на факултет "Икономика на инфраструктурата" - УНСС [Търговията в съвременния свят – тенденции и добри практики, 20 ноември 2020], София : Изд. комплекс УНСС, Год. 9, 2020, 15, 90 - 93.
|