Tuesday, Office 527: 14:00-16:00
Thursday, Office 527: 09:00-11:00
22 Mar 2022, Office G.Meet: 14:00-16:00
12 Apr 2022, Office 527: 14:00-16:00
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Доклад | 2016 |
Hadjivelichkov, S., Formenko, A., Formation of organizational mechanism of personnel’s segmentation in the enterprise
Материалы II международной научно-практической конференции „Экономика и финансы: теория и практика“, Международное научно-практическое издание „Современные фундаментальные и прикладные исследования/International scientific periodical “Modern fundamental and applied researches”, Изд. Лугаского государственного университета имени Владимира Даля, ЛГУ, 2016, 11-15.
|
Доклад | 2015 |
Хадживеличков, С., Дерменджиева, М., Перспективи пред българските производители на плодове на пазарите в Далечния Изток
Агробизнсът и селските райони-настояще и бъдещо развитие, сб.доклади, Юбилейна научно-практическа конференция с международно участие, Варна: Гея-принт, 2015, 197-205.
|
Учебник | 2013 |
Хадживеличков, С., Дерменджиева, М., Корпоративни маркетингови стратегии
Електронен учебник за дистанционно обучение, Варна: Наука и икономика, 2013, 222 с.
|
Доклад | 2013 |
Хадживеличков, С., Николаева, М., Потребителски нагласи към органичните храни в България
// Перспективи пред индустриалния бизнес : Междунар. науч. конф. : Посветена на 60 год. юбилей на кат. Икономика и управление на индустрията : Сб. докл., 6 - 7 дек. 2013 / Орг. к-т Илиан Минков и др. ; Ред. кол. Тодор Ненов и др. - Варна : Ико-консулт, 2013, с. 84 - 88.
|
Други | 2012 |
Хадживеличков, С., Формиране на потребителски възприятия за качество чрез уебсайтовете на индустриалните фирми в България
- Варна, 2012. - 214 с.
|
Статия | 2011 |
Хадживеличков, С., Теоретичен модел за управление на възприеманото продуктово качество
Изв. Сп. Икон. унив. - Варна , 2011, № 1, с. 124 - 137.
|
Доклад | 2006 |
Димова, Е., Хадживеличков, С., Блоговете като средство за маркетингова комуникация
Съвременни управленски практики IV, сб.доклади, Център по икономически и управленски науки, БСУ, 2, 2006, 64-71.
|
Статия | 2005 |
Димова, Е., Хадживеличков, С., Интерактивността на медиираната маркетингова комуникация - концепции и определения
сп. Известия, ИУ-Варна, 2005, 2, 100-109.
|
Студия | 2004 |
Димова, Е., Хадживеличков, С., Уебсайтът като средство за рекламна комуникация - фактори за потребтелската удовлетвореност от него (на примера на университетските уебсайтове)
Годишник на Икономически университет-Варна, Наука и икономика, 76, 2004, 514-565.
|
Доклад | 2004 |
Хадживеличков, С., Димова, Е., Интернет и традиционните модели на маркетингова комуникация
Развитие на индустриалния сектор и усъвършенстване на подготовката на специалисти с висше образование в Р.България, сб.доклади от научна конференция, посветена на 50 г. от създаването на катедра "Икономика и управление на индустрията", ИУ-Варна, 2004, 154-166.
|