Wednesday, Office 527: 16:15-17:15
Thursday, Online room link: https://meet.google.com/qsh-scyw-ngg, 10:00-11:00
09 Sep 2024, Office https://meet.google.com/wed-estf-qos : 10:00-11:00
09 Sep 2024, Office 1-127B: 12:00-14:00
10 Sep 2024, Office https://meet.google.com/wed-estf-qos : 10:00-11:00
10 Sep 2024, Office 1-127B: 12:00-14:00
Subject | Year and Programme |
---|---|
Marketing Research in Industry | Year 3, ИБП (Full-time) |
Marketing Research in Industry | Year 3, ИБП (Distance learning) |
Consumer Behaviour | Year 3, ИБП (Full-time) |
Home | End | Room | L/S | Course | Week | Group | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monday | |||||||
11:15 | 13:00 | 2-217 | Lecture | Consumer Behaviour | 14 | ||
13:30 | 15:00 | 2-217 | Seminar | Marketing Research in Industry | 14 | ||
Wednesday | |||||||
13:30 | 15:00 | 2-220 | Lecture | Marketing Research in Industry | 14 | ||
2024-09-24 (Tuesday) | |||||||
10:15 | 13:00 | Е-21 | Lecture | Marketing Research in Industry | 42 | ||
2024-09-26 (Thursday) | |||||||
15:15 | 18:00 | Е-2-1 | Lecture | Marketing Research in Industry | 42 | ||
2024-10-02 (Wednesday) | |||||||
10:15 | 13:00 | Е-2-2 | Seminar | Marketing Research in Industry | 42 | ||
2024-10-04 (Friday) | |||||||
13:30 | 16:00 | Е-7 | Seminar | Marketing Research in Industry | 42 |
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Доклад | 2016 |
Hadjivelichkov, S., Formenko, A., Formation of organizational mechanism of personnel’s segmentation in the enterprise
Материалы II международной научно-практической конференции „Экономика и финансы: теория и практика“, Международное научно-практическое издание „Современные фундаментальные и прикладные исследования/International scientific periodical “Modern fundamental and applied researches”, Изд. Лугаского государственного университета имени Владимира Даля, ЛГУ, 2016, 11-15.
|
Доклад | 2015 |
Хадживеличков, С., Дерменджиева, М., Перспективи пред българските производители на плодове на пазарите в Далечния Изток
Агробизнсът и селските райони-настояще и бъдещо развитие, сб.доклади, Юбилейна научно-практическа конференция с международно участие, Варна: Гея-принт, 2015, 197-205.
|
Доклад | 2013 |
Хадживеличков, С., Николаева, М., Потребителски нагласи към органичните храни в България
// Перспективи пред индустриалния бизнес : Междунар. науч. конф. : Посветена на 60 год. юбилей на кат. Икономика и управление на индустрията : Сб. докл., 6 - 7 дек. 2013 / Орг. к-т Илиан Минков и др. ; Ред. кол. Тодор Ненов и др. - Варна : Ико-консулт, 2013, с. 84 - 88.
|
Учебник | 2013 |
Хадживеличков, С., Дерменджиева, М., Корпоративни маркетингови стратегии
Електронен учебник за дистанционно обучение, Варна: Наука и икономика, 2013, 222 с.
|
Други | 2012 |
Хадживеличков, С., Формиране на потребителски възприятия за качество чрез уебсайтовете на индустриалните фирми в България
- Варна, 2012. - 214 с.
|
Статия | 2011 |
Хадживеличков, С., Теоретичен модел за управление на възприеманото продуктово качество
Изв. Сп. Икон. унив. - Варна , 2011, № 1, с. 124 - 137.
|
Доклад | 2006 |
Димова, Е., Хадживеличков, С., Блоговете като средство за маркетингова комуникация
Съвременни управленски практики IV, сб.доклади, Център по икономически и управленски науки, БСУ, 2, 2006, 64-71.
|
Статия | 2005 |
Димова, Е., Хадживеличков, С., Интерактивността на медиираната маркетингова комуникация - концепции и определения
сп. Известия, ИУ-Варна, 2005, 2, 100-109.
|
Доклад | 2004 |
Димова, Е., Хадживеличков, С., Българските портални сайтове като рекламна платформа
Развитие на индустриалния сектор и усъвършенстване на подготовката на специалисти с висше образование в Р.България, сб.доклади от научна конференция, посветена на 50 г. от създаването на катедра "Икономика и управление на индустрията", ИУ-Варна, 2004, 141-153.
|
Студия | 2004 |
Димова, Е., Хадживеличков, С., Уебсайтът като средство за рекламна комуникация - фактори за потребтелската удовлетвореност от него (на примера на университетските уебсайтове)
Годишник на Икономически университет-Варна, Наука и икономика, 76, 2004, 514-565.
|