Thursday, Office 408: 10:00-12:00
Friday, Office 408: 11:00-13:00
Subject | Year and Programme |
---|---|
Marketing Management | Year 4, МАРКЕТ. (Full-time) |
Marketing | Year 2, АБ (Full-time) |
Marketing | Year 2, ДМПР (Full-time) |
Marketing | Year 2, МАРКЕТ. (Full-time) |
Marketing | Year 2, ИК.И Т. (Full-time) |
Marketing | Year 2, ИБП (Full-time) |
Marketing | Year 2, ЛОГИСТ. (Full-time) |
Marketing Analyses | Year 4, МАРКЕТ. (Full-time) |
Branding | Year 3, ДМПР (Full-time) |
Home | End | Room | L/S | Course | Week | Group | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monday | |||||||
13:30 | 15:00 | 312 | Seminar | Marketing | 9 | ||
15:15 | 18:00 | 220 | Lecture | Branding | 9, 10 | ||
Tuesday | |||||||
08:15 | 11:00 | 323 | Lecture | Marketing | 4, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 | ||
11:15 | 13:00 | 220 | Lecture | Marketing Management | 12, 13 | ||
Wednesday | |||||||
09:15 | 11:00 | 2-226 | Seminar | Marketing Analyses | 12 | ||
11:15 | 13:00 | 2-229 | Seminar | Branding | 9 | ||
Thursday | |||||||
08:15 | 10:00 | 127В | Seminar | Branding | 10 | ||
Friday | |||||||
09:15 | 11:00 | H-104 | Seminar | Marketing | 10 |
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Учебно помагало | 2022 |
Тонкова, Е., Павлова, Д., Продуктов мениджмънт : Задачи, тестове и казуси [за студентите от ИУ - Варна]
Варна : Наука и икономика, 2022, 90., ISBN(печатно) 978-954-21-1112-2
|
Статия | 2020 |
Павлова, Д., Добри практики за задържане на клиенти в условия на криза
Икономическа наука, образование и реална икономика: развитие и взаимодействия в дигиталната епоха : Сборник с доклади от юбилейна международна научна конференция в чест на 100-год. от основаването на ИУ - Варна : Т. 3, Варна : Наука и икономика, 3, 2020, 211 - 220.
|
Статия | 2019 |
Павлова, Д., Приложение на маркетинговите комуникации в контекста на устойчивото развитие на бизнеса
Управление и устойчиво развитие. Сер. Общество. Човек. Природа = Management a. Sustainable Development. Ser. Society. Man. Nature [Управление и устойчиво развитие : XXI Международна научна конференция, 22 - 24.03.2019 г.], София : Лесотехнически университет, 74, Год. 21 , 2019, 1, 95-98.
|
Монография | 2019 |
Минков, И., Иванов, Й., Михайлова, М., Куршумов, В., Павлова, Д., Перспективи и възможности пред индустриалните предприятия в България : [Монография]
Варна : Наука и икономика, 2019, 298 с. - (Библ. Проф. Цани Калянджиев ; Кн. 56) ., ISBN(печатно) 978-954-21-0992-1
|
Статия | 2019 |
Pavlova, D., Customer Engagement: A New Framework for Customer Management
Международни клъстерни политики : Българо-китайски форум : Сборник с доклади от международна конференция, Варна : Наука и икономика, 2019, 189 - 196.
|
Монография | 2019 |
Павлова, Д., Управление на клиентския капитал на индустриалните предприятия в България
Варна: Знание и бизнес, 2019, 153 с.
|
Учебник | 2018 |
Станимиров, Е., Жечев, В., Павлова, Д., Паламарова, П., Бранд мениджмънт : [Учебник за студентите от ИУ - Варна]
Варна : Наука и икономика, 2018, 355.
|
Статия | 2018 |
Павлова, Д., Приложение на съвременни маркетингови концепции
Известия на Съюза на учените - Варна. Сер. Икономически науки, Варна : Съюз на учените - Варна, 7, 2018, 1, 96 - 101.
|
Статия | 2018 |
Pavlova, D., Customer Equity Management through Customer Engagement: A Critical Review
Challenges of the Knowledge Society : CKS Journal. Economic Sciences, Bucharest : Nicolae Titulescu University Publishing House, 2018, 1 [17 Maj, 12], 900 - 906.
|
Студия | 2018 |
Павлова, Д., Приложни аспекти на клиентоцентричните бизнес модели
Годишник. Стопанска академия "Д. А. Ценов" - Свищов, Свищов : Акад. изд. Ценов, 121, 2018, 245 - 274.
|