Friday, Office 517: 10:00-11:00
Thursday, Online room link: http://meet.google.com/mrc-wfww-aou, 13:30-14:30
25 Oct 2024, Office 517: 10:00-11:00
22 Nov 2024, Office 517: 10:00-11:00
Subject | Year and Programme |
---|---|
Marketing | Year 2, СО (Full-time) |
Marketing | Year 2, СФ (Full-time) |
Marketing | Year 2, ФИНАНСИ (Full-time) |
Marketing | Year 2, ССиЗ (Full-time) |
Marketing of Services | Year 5, МБрМ (Distance learning) |
Marketing of Services | Year 5, МБрМ-СНУ (Distance learning) |
Marketing of Services | Year 6, МБрМ-ДНДО (Distance learning) |
Principles of Digital Media and PR | Year 3, ДМПР (Full-time) |
Crisis Communication | Year 3, ДМПР (Full-time) |
Digital PR: Strategies and Practices | Year 4, ДМПР (Full-time) |
Event Marketing and Advertising Campaigns in Distribution Channels * | Year 5, РМК (Distance learning) |
Event Marketing and Advertising Campaigns in Distribution Channels * | Year 5, РМК-СНУ (Distance learning) |
Event Marketing and Advertising Campaigns in Distribution Channels * | Year 6, РМК-ДНДО (Distance learning) |
Content Management in Advertising Communications * | Year 5, РМК (Distance learning) |
Content Management in Advertising Communications * | Year 5, РМК-СНУ (Distance learning) |
Content Management in Advertising Communications * | Year 6, РМК-ДНДО (Distance learning) |
Planning and Evaluation of Advertising and Media Communications * | Year 5, РМК (Distance learning) |
Planning and Evaluation of Advertising and Media Communications * | Year 5, РМК-СНУ (Distance learning) |
Planning and Evaluation of Advertising and Media Communications * | Year 6, РМК-ДНДО (Distance learning) |
Home | End | Room | L/S | Course | Week | Group | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Tuesday | |||||||
10:15 | 13:00 | 323 | Lecture | Marketing | 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 | ||
Wednesday | |||||||
13:30 | 15:00 | 2-310 | Lecture | Crisis Communication | 9, 10 | ||
15:15 | 17:00 | 2-226 | Seminar | Principles of Digital Media and PR | 9 | ||
Thursday | |||||||
11:15 | 13:00 | 2-132 | Lecture | Digital PR: Strategies and Practices | 9, 10 | ||
15:15 | 17:00 | 2-226 | Seminar | Crisis Communication | 10 | ||
Friday | |||||||
11:15 | 13:00 | 434 | Seminar | Crisis Communication | 9 | ||
13:30 | 15:00 | H-102 | Seminar | Principles of Digital Media and PR | 10 | ||
2025-01-31 (Friday) | |||||||
11:15 | 13:00 | Е-18 | Lecture | Marketing of Services | 28, 29, 61 | ||
2025-02-03 (Monday) | |||||||
16:15 | 18:00 | Е-22 | Lecture | Marketing of Services | 28, 29, 61 | ||
2025-02-04 (Tuesday) | |||||||
08:15 | 10:00 | Е-13 | Lecture | Marketing of Services | 28, 29, 61 | ||
2025-02-05 (Wednesday) | |||||||
16:15 | 18:00 | Е-10 | Seminar | Marketing of Services | 28, 29, 61 | ||
2025-02-06 (Thursday) | |||||||
11:15 | 13:00 | Е-16 | Seminar | Marketing of Services | 28, 29, 61 | ||
2025-02-07 (Friday) | |||||||
13:30 | 15:00 | Е-18 | Seminar | Marketing of Services | 28, 29, 61 |
Programme | Subject | Year | Group | Room | Date | Hour |
---|---|---|---|---|---|---|
Insurance and Security | Marketing | 2 | 25 | 1-56 | 15.01.2025 | 14:00 - 15:00 |
Digital Media and PR | Digital PR: Strategies and Practices | 4 | 9 | 1-55 | 20.01.2025 | 08:00 - 09:00 |
Digital Media and PR | Digital PR: Strategies and Practices | 4 | 10 | 1-55 | 20.01.2025 | 09:00 - 10:00 |
Finance | Marketing | 2 | 23 | 1-56 | 22.01.2025 | 11:00 - 12:00 |
Finance | Marketing | 2 | 24 | 1-56 | 22.01.2025 | 12:00 - 13:00 |
Accounting and Finance | Marketing | 2 | 21 | 1-56 | 23.01.2025 | 09:00 - 10:00 |
Accounting and Finance | Marketing | 2 | 22 | 1-56 | 23.01.2025 | 10:00 - 11:00 |
Accounting and Audit | Marketing | 2 | 18 | 1-58 | 27.01.2025 | 13:00 - 14:00 |
Accounting and Audit | Marketing | 2 | 19 | 1-55 | 27.01.2025 | 13:00 - 14:00 |
Accounting and Audit | Marketing | 2 | 20 | 1-58 | 27.01.2025 | 13:00 - 14:00 |
Date | Hour | Room | Notes |
---|
Date | Hour | Room | Notes |
---|
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Доклад | 2023 |
Ракаджийска, С., Сербезова, Б., Ремаркетинг на българската комуникационна практика в сферата на туризма
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 223-233., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Учебно помагало | 2023 |
Кехайова-Стойчева, М., Иванов, С., Недев, Й., Сербезова, Б., Устойчиво потребление на домакинствата : Електронен сборник с учебни материали
Варна : Знание и бизнес, 2023, 182., ISBN(онлайн) 978-619-210-074-2 / Линк
|
Студия | 2023 |
Kehayova-Stoycheva, M., Vasilev, J., Ivanov, S., Nedev, Y., Serbezova, B., Is the Consumption of Varna Households Sustainable? : [Eлектронен ресурс]
Economics and Computer Science [Икономика и компютърни науки] : [Електронно] научно списание, Varna : Knowledge and Business, 9, 2023, 2, 66-87., ISSN(онлайн) 2367-7791 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Сербезова, Б., Недев, Й., ИНФРАСТРУКТУРАТА КАТО ИНДИКАТОР ЗА УСТОЙЧИВО ПОТРЕБЛЕНИЕ В ОБЩИНА ВАРНА: ПОЛИТИКА, ПРОГРАМА И ПРАКТИКА
"РЕМАРКЕТИНГ НА РЕАЛНОСТТА" Сборник с доклади Международна научна конференция, посветена на 25 години от създаването на катедра „Маркетинг“ при Икономически университет – Варна, България, ИУ - Варна "Наука и икономика", 2023, 544-553., ISBN(печатно) 78-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Монография | 2023 |
Кехайова-Стойчева, М., Желев, С., Кръстевич, Т., Младенова, Г., Василев, Ю., Смокова-Стефанова, М., Иванов, С., Стоименова, Б., Сербезова, Б., Недев, Й., Любенова, В., Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия
Варна : ВСУ Черноризец Храбър, 2023, 328., ISBN(печатно) 978-954-715-754-5 / Линк
|
Статия | 2022 |
Vasilev, J., Kehayova-Stoycheva, M., Serbezova, B., A GIS-Based Approach in Support of Monitoring Sustainable Urban Consumption Variables
Education, Research and Business Technologies : Proceedings of 20th International Conference on Informatics in Economy (IE 2021), Singapore : Springer Publ., 2022, 237-247. - (Smart Innovation, Systems and Technologies Book Ser. ; Vol. 276)., ISSN(печатно) 21903018, ISBN(печатно) 978-981-16-8865-2, ISBN(онлайн) 978-981-16-8866-9 / DOI 10.1007/978-981-16-8866-9 / Scopus
|
Статия | 2021 |
Сербезова, Б., Недев, Й., Improvement of the policy and practice of the Municipality of Varna to achieve sustainable consumption knowledge
Икономика и компютърни науки = Economics and Computer Science : [Електронно] научно списание, Знание и бизнес, 7, 2021, 2, 64-72., ISSN(печатно) ISSN 2367-7791, ISSN(онлайн) ISSN 2367-7791 / Линк
|
Статия | 2021 |
Serbezova, B., Nedev, Y., Improvement of the Policy and Practice of the Municipality of Varna to Achieve Sustainable Consumption Knowledge : [Електронен ресурс]
Economics and Computer Science [Икономика и компютърни науки] : [Електронно] научно списание, Varna : Knowledge and Business, 7, 2021, 2, 64-72., ISSN(онлайн) 2367-7791
|
Доклад | 2020 |
Сербезова, Б., Недев, Й., Насоки за усъвършенстване на нормативната среда на община Варна за постигане на устойчиво потребление
Икономическа наука, образование и реална икономика: развитие и взаимодействия в дигиталната епоха : Сборник с доклади от Юбилейна международна научна конференция в чест на 100-год. от основаването на ИУ - Варна : Т. 2, Варна : Наука и икономика, 2, 2020, 681 - 692.
|
Статия | 2019 |
Сербезова, Б., Възможности за прилагане на принципите на устойчиво развитие в съвременния бизнес
Управление и устойчиво развитие. Сер. Общество. Човек. Природа = Management and Sustainable Development. Ser. Society. Man. Nature [Управление и устойчиво развитие : XXI Международна научна конференция, 22 - 24.03.2019, Юндола, България], София : ЛТУ, 74, 2019, 1, 38 - 43.
|