507
Ръководител на Център за социални изследвания
Wednesday, Office 507: 14:00-15:00
Monday, Online room link: http://meet.google.com/rvr-pnep-rmu, 09:00-10:00
13 Nov 2024, Office 507: 14:00-15:00
04 Dec 2024, Office 507: 14:00-15:00
Subject | Year and Programme |
---|---|
Consumer Behaviour | Year 3, МАРКЕТ. (Full-time) |
Consumer Behaviour | Year 5, УПМ-СНУ (Distance learning) |
Consumer Behaviour | Year 6, УПМ-ДНДО (Distance learning) |
Marketing | Year 2, СО (Full-time) |
Marketing | Year 2, СФ (Full-time) |
Marketing | Year 2, ФИНАНСИ (Full-time) |
Marketing | Year 2, ССиЗ (Full-time) |
Marketing | Year 2, СО (Distance learning) |
Marketing | Year 2, ФИНАНСИ (Distance learning) |
Marketing | Year 2, ИК.И Т. (Distance learning) |
Marketing | Year 2, НИИ (Distance learning) |
Marketing | Year 2, ИБП (Distance learning) |
Marketing | Year 2, ТУРИЗЪМ (Distance learning) |
Analysis of Consumer Behaviour | Year 6, МБрМ-ДНДО (Distance learning) |
Behaviour of Consumers and Audiences | Year 3, ДМПР (Full-time) |
Crisis Communication | Year 3, ДМПР (Full-time) |
Home | End | Room | L/S | Course | Week | Group | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Tuesday | |||||||
10:15 | 13:00 | 323 | Lecture | Marketing | 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 | ||
Wednesday | |||||||
10:15 | 13:00 | 2-222 | Lecture | Consumer Behaviour | 11, 12 | ||
13:30 | 15:00 | 2-310 | Lecture | Crisis Communication | 9, 10 | ||
Friday | |||||||
08:15 | 11:00 | 434 | Lecture | Behaviour of Consumers and Audiences | 9, 10 | ||
2024-09-24 (Tuesday) | |||||||
13:30 | 15:00 | Е-1 | Lecture | Marketing | 41, 42, 43, 44, 45, 46 | ||
2024-09-27 (Friday) | |||||||
13:30 | 16:00 | Е-4 | Lecture | Marketing | 41, 42, 43, 44, 45, 46 | ||
2024-09-30 (Monday) | |||||||
13:30 | 15:00 | Е-5 | Lecture | Marketing | 41, 42, 43, 44, 45, 46 | ||
2024-10-01 (Tuesday) | |||||||
13:30 | 15:00 | Е-2 | Lecture | Marketing | 41, 42, 43, 44, 45, 46 | ||
2024-10-14 (Monday) | |||||||
08:15 | 10:00 | Е-2 | Lecture | Analysis of Consumer Behaviour | 61 | ||
10:15 | 13:00 | Е-6 | Lecture | Consumer Behaviour | 25, 59 | ||
2024-10-15 (Tuesday) | |||||||
16:15 | 18:00 | Е-2 | Lecture | Analysis of Consumer Behaviour | 61 | ||
2024-10-16 (Wednesday) | |||||||
08:15 | 10:00 | Е-2-1 | Lecture | Analysis of Consumer Behaviour | 61 | ||
2024-10-18 (Friday) | |||||||
13:30 | 16:00 | Е-4 | Lecture | Consumer Behaviour | 25, 59 |
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Статия | 2023 |
Kehayova-Stoycheva, M., Ivanov, S., Vasilev, J., Sustainable Consumer Activities of Varna Households
Studies in Business and Economics, Sciendo, 18, 2023, 1, 129-148. / DOI 10.2478/sbe-2023-0008 / Scopus / Линк
|
Студия | 2023 |
Kehayova-Stoycheva, M., Vasilev, J., Developing a Household Sustainable Consumption Index Calculator – Marketing and IT Dimensions
TEM Journal - Technology, Education, Management, Informatics / Association for Information Communication Technology Education and Science, Novi Pazar, Serbia : UIKTEN-Assoc. for Inform. Communication Technology, 12, 2023, 4, 2101-2111., ISSN(печатно) 2217-8309, ISSN(онлайн) 2217-8333 / DOI 10.18421/TEM124-21 / Scopus
|
Доклад | 2023 |
Кехайова-Стойчева, М., Недев, Й., Регулация и практики по отношение на разделно събиране на отпадъци
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 554-567., ISBN(печатно) 78-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Студия | 2023 |
Kehayova-Stoycheva, M., Vasilev, J., Ivanov, S., Nedev, Y., Serbezova, B., Is the Consumption of Varna Households Sustainable? : [Eлектронен ресурс]
Economics and Computer Science [Икономика и компютърни науки] : [Електронно] научно списание, Varna : Knowledge and Business, 9, 2023, 2, 66-87., ISSN(онлайн) 2367-7791 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Кехайова-Стойчева, М., Знания на домакинствата за устойчиво потребление
Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия : [Проект] : Сборник с доклади от Кръгла маса, 29.09.2023, Варна : Знание и бизнес, 2023, 25-47., ISBN(онлайн) 978-619-210-069-8 / Линк
|
Монография | 2023 |
Кехайова-Стойчева, М., Желев, С., Кръстевич, Т., Младенова, Г., Василев, Ю., Смокова-Стефанова, М., Иванов, С., Стоименова, Б., Сербезова, Б., Недев, Й., Любенова, В., Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия
Варна : ВСУ Черноризец Храбър, 2023, 328., ISBN(печатно) 978-954-715-754-5 / Линк
|
Учебно помагало | 2023 |
Кехайова-Стойчева, М., Иванов, С., Недев, Й., Сербезова, Б., Устойчиво потребление на домакинствата : Електронен сборник с учебни материали
Варна : Знание и бизнес, 2023, 182., ISBN(онлайн) 978-619-210-074-2 / Линк
|
Доклад | 2022 |
Кехайова-Стойчева, М., Недев, Й., Онлайн обучението като възможност или като заплаха – студентска перспектива
Образование, наука и дигитални иновации – синергия за професионален път: Сборник с доклади, ВСУ „Черноризец Храбър“, 2022, 19-23., ISBN(печатно) 978-954-715-721-7 / DOI 10.36997/ESDI2021
|
Доклад | 2022 |
Кехайова-Стойчева, М., Недев, Й., Онлайн обучението като възможност или като заплаха - студентска перспектива
Образование, наука и дигитални иновации - синергия за професионален път : Сборник с доклади : Национална кръгла маса ... , 19 ноем. 2021 г., Варна : ВСУ Черноризец Храбър, 2022, 19-23., ISBN(печатно) 978-954-715-721-7 / DOI 10.36997/ESDI2021
|
Статия | 2022 |
Vasilev, J., Kehayova-Stoycheva, M., Serbezova, B., A GIS-Based Approach in Support of Monitoring Sustainable Urban Consumption Variables
Education, Research and Business Technologies : Proceedings of 20th International Conference on Informatics in Economy (IE 2021), Singapore : Springer Publ., 2022, 237-247. - (Smart Innovation, Systems and Technologies Book Ser. ; Vol. 276)., ISSN(печатно) 21903018, ISBN(печатно) 978-981-16-8865-2, ISBN(онлайн) 978-981-16-8866-9 / DOI 10.1007/978-981-16-8866-9 / Scopus
|